Limbeck Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvordan er tabellen nå da Hahaha. Folk klager på at vi ikke er gode nok offensivt og det er ingen som har flere mål enn oss 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ligger bak Chelsea med 6 mål sluppet inn, Arsenal, UNited og Chelsea har alle 28 mål Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nydelig kamp. Full kontroll hele veien. Det har litt med at Wigan får to røde kort. Før det hadde vi absolutt ikke kontroll. Fantastisk deilig slutt på kampen. Kan ikke huske sist jeg så en United kamp uten puls. Chica the goalmaskin slår til igjen. Elskern. Hahaha. Folk klager på at vi ikke er gode nok offensivt og det er ingen som har flere mål enn oss Vi er ikke gode nok offensivt i dag, end of discussion. Du må se på kampen før Wigan ble 9 mann, etter utvisningene var vi gode, men det skulle bare mangle, eller? Om du er uenig så tar du feil (igjen) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Dum fotballhelg ass.... Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hahaha. Folk klager på at vi ikke er gode nok offensivt og det er ingen som har flere mål enn oss Det betyr likevel ikke at det er godt nok. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Nydelig kamp. Full kontroll hele veien. Det har litt med at Wigan får to røde kort. Før det hadde vi absolutt ikke kontroll. Fantastisk deilig slutt på kampen. Kan ikke huske sist jeg så en United kamp uten puls. Chica the goalmaskin slår til igjen. Elskern. Hahaha. Folk klager på at vi ikke er gode nok offensivt og det er ingen som har flere mål enn oss Vi er ikke gode nok offensivt i dag, end of discussion. Du må se på kampen før Wigan ble 9 mann, etter utvisningene var vi gode, men det skulle bare mangle, eller? Om du er uenig så tar du feil (igjen) For Guds skyld. Prøv å fokusere mere på det negative da. Og vi er mere enn god nok offensivt og Birmingham hadde knapt en sjangse. Hverken før eller etter utvisningene. Endret 20. november 2010 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 For Guds skyld. Prøv å fokusere mere på det negative da. Og vi er mere enn god nok offensivt og Birmingham hadde knapt en sjangse. Hverken før eller etter utvisningene. Jamen nå snakker vi om United kampen her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Og en ting til. Fremdeles ubeseiret For Guds skyld. Prøv å fokusere mere på det negative da. Og vi er mere enn god nok offensivt og Birmingham hadde knapt en sjangse. Hverken før eller etter utvisningene. Jamen nå snakker vi om United kampen her. hehe , mente nok Wigan. Ble litt fokus på Birmingham nå Endret 20. november 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Latterlig. Wigan får 2 røde og allikevel klarer vi ikke kjøre over. There, i said it. Kill me. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Syntes dere andre også at United spiller positiv og god fotball i dag? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Limbeck. Spar oss nå. Vær så snill. Du forventer at man skal hoppe rundt i en euforisk tilstand bare fordi vi vinner mot Wigan, når det fortsatt er svakhetstegn? Vi vil alle det beste for United, vi vil se forbedring i alle ledd hele tiden. Det er ikke dermed sagt at vi klager, vi ser bare muligheter til forbedring. Det er slik det gjøres i United, jeg vet du ikke har forståelse for the united way, kan respektere det. Det begynner likevel å bli jævlig gammelt! Spesielt når du skaper en elendig stemning med å rakke ned på dine medsupportere. Det er lov å holde bena på jorda. Vi spiller en god kamp alt i alt, likevel er det offensivt helt ræv før folk må gå i garderoben. Det er også forventet når vi starter med Macheda på topp i 4-5-1 på hjemmebane. Noe jeg finner helt på trynet når vi uansett har en kamp som er nesten helt triviell til uka. Men Sir Alex bytter tidlig slik at vi får litt liv i laget. Jeg er 100% fornøyd med resultatene idag, likevel har jeg evnen til å se at det er svakheter. Som f.eks Carrick idag. 2 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Limbeck. Spar oss nå. Vær så snill. Du forventer at man skal hoppe rundt i en euforisk tilstand bare fordi vi vinner mot Wigan, når det fortsatt er svakhetstegn? Vi vil alle det beste for United, vi vil se forbedring i alle ledd hele tiden. Det er ikke dermed sagt at vi klager, vi ser bare muligheter til forbedring. Det er slik det gjøres i United, jeg vet du ikke har forståelse for the united way, kan respektere det. Det begynner likevel å bli jævlig gammelt! Spesielt når du skaper en elendig stemning med å rakke ned på dine medsupportere. Det er lov å holde bena på jorda. Vi spiller en god kamp alt i alt, likevel er det offensivt helt ræv før folk må gå i garderoben. Det er også forventet når vi starter med Macheda på topp i 4-5-1 på hjemmebane. Noe jeg finner helt på trynet når vi uansett har en kamp som er nesten helt triviell til uka. Men Sir Alex bytter tidlig slik at vi får litt liv i laget. Jeg er 100% fornøyd med resultatene idag, likevel har jeg evnen til å se at det er svakheter. Som f.eks Carrick idag. Fletcher var nå verre enn det Carrick var i dag. Han hadde flere balltap i dag som hadde vært livsfarlig hvis vi hadde spilt mot et litt bedre lag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Rooney provoserte meg også til de grader, men nå er han på lista mi også. Kroppsspråket han hadde i dag får Berbatov til å se ut som en med Downs som har fått lørdagsgodt for første gang. Uengasjert, dårlig touch, treig og sur. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Veldig til sutring da. Greit at vi ikke imponerer i dag, men vi tar viktige poeng på både Chelsea og Arsenal. At vi ikke storspiller med Obertan, Park og Macheda fra start burde ikke overraske noen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ------------------------------------------------------ Tegner en sutre-strek her, fornøyd? West Ham poeng i dag og dagen er komplett resultatmessig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 MOM er for meg idag Rafael. Ikke at han gjorde så veldig mye defensivt idag, men han var der han skulle være og gjorde sine saker bra. Redder Carrick etter to stygge ballmist også. Offensivt kommer han hardt og deilig i andre omgang, kan faktisk slå innlegg plutselig. Men grunnen til at jeg trekker han frem er at han fikk mye kritikk for at han var bingo bakover fra meg og andre. Vel, nå har han spilt mot b.l.a Everton og Tottenham m.fl. Alle kamper der han defensivt har vært strålende, tok ut Bale som ingenting, så jeg føler at han fortjener honnør. Har virkelig kommet seg kraftig der bak. Den lille krølltoppen har overbevist meg den siste tiden. Ellers vil jeg gjerne se at Macheda får en fair sjanse med en makker på topp. Har spilt for mange kamper alene der fremme nå uten hjelp fra noen. 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hmm, Hyrlen, jeg satt igjen med inntrykk av at Rafael var ute og sykla et par ganger på backen. Særlig den store sjangsen i starten hvor Vidic nesten fucka opp var vel pga. at Rafael glapp sin mann? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Rafael var god i andre omgang, første omgang var han flere ganger på bærtur etter at Rodega kom forbi lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå