Latias Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) VS Premier League 20-11-2010 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV2 PL HD1 ---------------------------------------------------- Om man skal følge statistikken, burde dette være en enkel trepoenger for United. Helt siden de blå rykket opp før 05/06-sesongen, har United vunnet samtlige ti oppgjør mellom klubbene. Målforskjellen er på 31-4, og forrige sesongs to oppgjør endte med en knusende målforskjell på 10-0 til de røde. Men er det en ting Premier League har lært oss de siste par sesongene, så er det at man aldri skal ta ting på forskudd. Martin Atkinson er pipeblåser. Han dømte begge Manchester-derbyene forrige sesong, som United begge gangene avgjorde på overtid. Han var også kampleder da United fikk flere dommeravgjørelser mot seg og tapte bortekampen mot Chelsea. La oss håpe han for en gangs skyld ikke kommer i fokus på en negativ måte. MANCHESTER UNITED Etter å ha ligget under 2-0 med ti minutter igjen borte mot Villa, var det mange som trodde at den fantastiske rekorden uten tap skulle ryke. I stedet viste de røde ordentlig innsats og vilje, og greide å få med seg ett knallviktig poeng. Dermed står United uten tap på 26 kamper, noe som tilsvarer hele 231 dager. Dette er en rekord som i teorien burde fortsette også etter Wigan-kampen. Akkurat nå er det kun tre poeng opp til Chelsea, noe nærmere toppen har ikke United vært på snaue tre måneder. Rooney er tilbake fra rehabiliteringen i USA. Fergie skal på fredag bestemme seg om Rooney får sin første PL-start på snart to måneder. På midtbanen var savnet av Scholes stort sist, men han har heldigvis sonet ferdig straffen sin. Giggs kan også være tilbake etter en måned på sidelinja, mens Rafael er klar igjen etter å ha pådratt seg skade mot City. Owen, Hargreaves og Valencia er alle tre fortsatt ute. Mulig lagoppstilling: van der Sar Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Nani - Carrick - Scholes - Giggs Berbatov - Rooney WIGAN Wigan tok en viktig hjemmeseier mot West Bromwich sist, men sliter fortsatt rett over nedrykksstreken. Hugo Rodellega og Charles N'Zogbia har vært de to store spillerne denne sesongen, de står med sju mål og to assists mellom seg. Som tidligere nevnt så er ikke rekorden mot United noe å skryte av. Boyce, Gary Caldwell og McCarthy er alle ute med skader. United-utlånte Tom Cleverley får ikke spilt kampen, nettopp fordi han er utlånt fra United. Mulig lagoppstilling: Al Habsi Stam - S Caldwell - Alcaraz - Gohouri Thomas - Diame N'Zogbia - Gomez - Moses Rodallega Tips: 4-0 Endret 18. november 2010 av Latias 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Heeello kitty, fin jobb. Laget jeg håper på: Edwin Rafael-Rio-Vidic-Pat Nani-Carrick-Scholes-Giggs Berbatov-Rooney Edit: Det samme som du tror, mao. Skammer meg litt over å ta med Rooney, men søren heller. Endret 18. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Tenkte på det selv. For en genistrek å la Rooney-saken bli helt tam før han blir slengt utpå igjen. Nå er all fokuset på skaden og at han er "tilbake-fra-usa-wooohoo". Ikke et ord om overgangssaken. Samtlige i verden har også lagt utrosaken mot Colleen død. Den er jo helt borte. Skal ikke lenger tilbake enn til Everton-kampen hvor dette genererte oppslag på oppslag. United må være en herlig klubb for såpe-elskere og konspirasjonsteoretikere. Glazer, Gill, SAF, Rooney, Bebe. Hva med Giggs og Solskjær som aldri blir eldre? Alltid noe å grave i rundt Utd. Det er ikke mange ukene siden jeg var fast på at Rooney er en stukket gris og at han aller helst bare kunne ryke til City. Det var midt i en youtube-aften for noen dager tilbake at jeg snudde litt i døra. Satt å så på det Wayne Soccer Challenge opplegget med lillebror og en Orginale-pizza og jeg smiler fortsatt litt hver gang han ler. Jeg håper han starter mot Wigan, jeg håper han og Berba samarbeider på ypperste vis og jeg håper Cleverley jubler fra tribunen da de putter 2 hver. I en perfekt verden ville jo dette skjedd, men av erfaring så har jeg mine tvil. Tipper en av midtbanespillerne våre pluss Hernandez/Chicharito goaler. 2-0 til United med antydninger til bra spill. Dette er et Wigan-lag vi skal gruse på hjemmebane. edit: Og som alltid. Obligatorisk +1 til Latias for å ta møkkajobben med fakta og drit som ikke vi andre gidder. Endret 19. november 2010 av niko. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Enig med laget nevnt av Gullvingen og Latias, bortsett fra at jeg vil heller ha Park (eller aller helst Obertan) istedenfor Giggs. Giggs er kamprusten så det holder, det duger ikke mot et hardtkjempende Wigan. Er forresten dette sesongen hvor kroppen til Giggs "endelig" sa stopp? Edit: Matinez er en aldri så liten vinglepetter, eller må United.no friske opp engelskkunnskapene? "Frykter ikke Rooney" http://united.no/united/nyheter/nyheter/frykter_ikke_rooney "Martinez fears Rooney return" http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6514868,00.html Endret 19. november 2010 av The Hoff Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Rooney is back Preview United-Wigan Endret 19. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tipper vi får se denne lagoppstillingen; Edwin van der Sar Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Nani - Fletcher - Scholes - Park Berbatov - Macheda Dumt at Rafael fortsatt er skadet, skulle gjerne sett han fra start. Nå frykter jeg at Neville får sjansen på høyreback, men krysser fingrene for at Wesley starter. Nani og Park tar nok hver sin kant, men det hadde vært spennende med Obertan fra start. Han har spilt bra i det siste og med Fletcher&Scholesy sentralt på midtbanen, så gjør det ingenting å starte med to offensive vinger. Jeg er spent på å se hvem Ferguson vraker av de sentrale. Carrick begynner å komme i form, så håper egentlig ikke han starter på benken, men ser ikke helt at Fletcher eller Scholes blir benket. Jeg håper virkelig Macheda får sjansen fra start. Berbatov og Chicharito imponerte ingen sist helg, derfor blir det feil å gi begge sjansen fra start igjen. Rooney er tilbake og jeg ser gjerne han fra start, selv om sikkert Macheda må vike. Vi bruker å ha et godt grep på Wigan, spesielt hjemme på Old Trafford, så håper vi vinner med 3-4 mål. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ikke noe alvorlig men Rio og Smalling sliter visstnok med hver sin lyske, så da blir det vel Brown eller Evans i midten. Rafael er også tvilsom. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ikke noe alvorlig men Rio og Smalling sliter visstnok med hver sin lyske, så da blir det vel Brown eller Evans i midten. Rafael er også tvilsom. Nedtur, sjokk at Rio er småskadet. Håper en av kan spille sammen med Vidic. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lurer på hva vi egentlig skulle gjort uten Vidic jeg. Helt sinnsyk denne sesongen. Dette her burde bli den kampen hvor vi virkelig får ut potensialet og knuser til! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 bra kamptråd Latias. Morro med en "senkamp" for meg. Som betyr at jeg kan sove helt til 9, i stedet for å stå opp kl 7. Ingenting hadde smakt bedre enn et Rooney-hatty i morra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har null tro på noe Rooney hatty Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Latias; Fin tråd som vanleg, men feil kanal, går i 2'ern. SAF har vel sagt at Rooney mest truleg startar på benken, så då er det vel godt mogeleg at han er med frå start i dag, eller at han sitter på tribuna. Ville nesten vere sjokerande om han faktisk starta på benken. Reiser beklageligvis på jobb no, så får ikkje sett kampen "live", men ettersom vi endeleg har fått HD PVR i hus får eg i det minste sett kampen når eg er ferdig for kvelden. Goldwing har vel etterlyst ein overbevisande siger ei stund no og det hadde ikkje gjort noko om den skulle kome i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 men feil kanal, går i 2'ern. Jaha? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er et eller annet sted i Valdres, nesten helt på toppen over skianlegget. Ingen mulighet til å kjøre. Ideer til hvor jeg kan se kampen? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 men feil kanal, går i 2'ern. Jaha? Jada. PL2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er et eller annet sted i Valdres, nesten helt på toppen over skianlegget. Ingen mulighet til å kjøre. Ideer til hvor jeg kan se kampen? livesport247.com. Hvis du spør Goldwing ekstra pent så får du kanskje tilogmed låne kontoen hans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hmmm... Alle kan vel brukernavn og kode til hans konto? Er den eg har brukt det siste halvannet året. Trodde det var greit eg? Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nani kjæm til å ei wigæn så syyyykt. N'zogbia har itj sjans te å skår mot han Van dar Sar i det heile tatt. Dom e itj i stand te å gi motstand i det heile tatt mot verdens beste lag. SIR Ferguson veit akkurat kordan han skal slå dem. Vi vinn heile ligaen te slutt. garantert. owdee Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hmmm... Alle kan vel brukernavn og kode til hans konto? Er den eg har brukt det siste halvannet året. Trodde det var greit eg? Han får jo sånne halvsmå raseriutbrudd de gangene det er en jøde som bruker kontoen hans når han faktisk trenger den. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er et eller annet sted i Valdres, nesten helt på toppen over skianlegget. Ingen mulighet til å kjøre. Ideer til hvor jeg kan se kampen? livesport247.com. Hvis du spør Goldwing ekstra pent så får du kanskje tilogmed låne kontoen hans. Hvem har ikke user / pass til den kontoen? Men har ikke laptop. Men kjøpte sumo akkurat så ser kampen på iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå