Spill&Dill Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Får beskjed om at "ikke tilgjengelig i min region" når jeg prøver å gå inn på Playstation@store. Bare hos meg eller har andre problemer også? Vært sånn i flere timer her. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Er ikke bare deg. Er sånn hos meg og. http://www.joystiq.com/2010/11/18/playstation-network-down-for-maintenance-until-8pm-et/ Du kan allikevel spille online da Endret 18. november 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fikk beskjed om server-maintenance i dag når jeg startet Ps3'en i sjutiden ikveld for å spillle Assasins Creed: Brotherhood idag, spilte singleplayer til jeg gikk på jobb, så vet ikke om det er ferdig ennå.. :-P Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Det virker som om den siste server-maintenance blokkerer jailbreakere til å logge seg på PSN. Gjelder også de som har gammel firmware Endret 19. november 2010 av praystation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå