Twiisted Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vet ikke helt hvor jeg skal poste det, så jeg poster det her. Jeg kjøpte i dag det nye Need for speed, kommer meg fint inn på spillet. Velger bane, bil. Men når jeg loader banen, så klikker spillet, og shutter down. Jeg klarer ikke finne ut hva feilen er. Er det noen som vet hva jeg kan prøve? Prøv å hold trollingen borte fra denne tråden Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Wow... det har jeg ikke spilt på lenge... Det vanlige er jo selvfølgelig drivere til chipset og grafikk-kort m.v. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Vet ikke helt hvor jeg skal poste det, så jeg poster det her. Jeg kjøpte i dag det nye Need for speed, kommer meg fint inn på spillet. Velger bane, bil. Men når jeg loader banen, så klikker spillet, og shutter down. Jeg klarer ikke finne ut hva feilen er. Er det noen som vet hva jeg kan prøve? Prøv å hold trollingen borte fra denne tråden Endret 18. november 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Wtf?! Hot Pursuit er da ikke nytt... ...ikke si at dem presterer å slippe to spill med samme navn? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 http://www.spillverket.no/artikler/need_for_speed_hot_pursuit/79507 Å ikke ha fått med seg dette når du er på gamer sider er jo ganske fantastisk Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 http://www.spillverket.no/artikler/need_for_speed_hot_pursuit/79507 Å ikke ha fått med seg dette når du er på gamer sider er jo ganske fantastisk Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men diskusjon.no har mer enn bare spillverket. Jeg er ser ikke på meg selv som en som er på gamer-sider. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har akkurat samme problem som trådstarter, og etter litt research viser det seg at det nye Need for Speed ikke er noe spesielt glad i QuadCore CPUer (har Intel Core2Quad Q6700). En løsning for mange er å Alt-Tabbe seg ut av spillet i hovedmenyen, starte task-manager, høyreklikke på NFS11.exe og sette Affinity til Core 0 og Core 1 (og deretter gå innpå det minimerte spillet igjen). Denne løsningen fungerer derimot ikke i mitt tilfelle, og det ser ut som om jeg er nødt til å pent vente til en patch kommer før jeg kan kjøre dette nyinnkjøpte spillet Det kom ikke akkurat som en bombe at EA er utgiveren til dette spillet akkurat... Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 http://hotpursuit.needforspeed.com/post/need-speed-hot-pursuit-pc-patch-1 Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Fikk spillet til å virke etter å ha satt AA til "Use application settings" i CCC. Endret 30. november 2010 av whitespace Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Reglene er vel først og fremst, og ha oppdaterte drivere, nyeste patch og alt det der. Ellers er det offisielle forumet en god ide. Det er store sjanser for at det finnes andre med samme problem, og viss ikke, kan ofte utviklerne eller brukerne hjelpe deg. Lenke til kommentar
KjeSka Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Må slenge meg på her. Kjøpte det i jule gave til min sønn. Ny ASUS bærbar med intel prosessor og grafikk kort. Som han sier så "lægger" det fælt. Riktig tålmodighets prøve. Alle siste drivere, patch1 og maskinendefragmentert og tunet. Ifølge spec på spillet skulle maskinen greie det. Er det flere :-( Kjetil Lenke til kommentar
KjeSka Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Må slenge meg på her. Kjøpte det i jule gave til min sønn. Ny ASUS bærbar med intel prosessor og grafikk kort. Som han sier så "lægger" det fælt. Riktig tålmodighets prøve. Alle siste drivere, patch1 og maskinendefragmentert og tunet. Ifølge spec på spillet skulle maskinen greie det. Er det flere :-( Kjetil Hmm. Har ei gammel stasjonær, som er selvbygd for noen år siden. Drog den fram oppdaterte alle drivere og vips så kunne vi spillet det spillet. Ble litt sjokkert ja ;-) Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå