Stigah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei. Jeg beklager på det sterkeste hvis jeg plasserte denne tråden feil sted, og jeg håper en moderator gidder å flytte den hvis den er feilplassert. For over et år siden, spilte jeg http://www.redsting.no noe jeg likte svært godt. Spillet var både på nettet og ute i den ekte verden. Vi fikk oppdrag av en person, og etter en stund fikk vi kanskje en sms fra en person som sa ett eller annet. Og så fikk vi også eposter, hvis jeg husker riktig. Så måtte vi altså oppklare disse oppdragene. Jeg kom plutselig på Redsting, og ville teste det ut, men det så ikke ut som det var mulig å spille det lengre. Så ... Det jeg lurte på var jo egentlig hva denne typen spill heter, og hvor vi kan finne denne type spill av god kvalitet. Jeg vil helst spille en norsk versjon av det. Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 pyramidespill? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Er nok ikke et pyramidespill, for vi verver ikke folk, etc, etc. Jeg kan gi et eksempel: Helt i begynnelsen av spillet, får vi se Tom. Han sier at noen vil prøve å bryte seg inn i Norges bank i en av de neste dagene. Vi får da oppdraget om å finne ut av hvem som gjorde det. Han tipser oss om noen, og vi kan kontakte dem via nettsiden. En av personene er Lisa. Vi kontakter Lisa, og hun sier at hun befinner seg i syden nå, og kan ikke tenkte seg å bryte seg inn i en bank. Vi får noen nye ledetråder som vi må følge, og plutselig får vi en sms fra en person med navn Per, som sier at vi ikke kommer til å stoppe han, etc, etc. Vi må da prøve å finne ut hvem denne Per er, osv. Er faktisk litt vanskelig å forklare, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Red sting er laget av et firma som heter Hyper Interaktiv, som også laget et ARG spill i forbindelse med filmen Rottenetter. Jeg er rimelig sikker på at de kommer til å lage flere ARG spill i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå