compus Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Her er noen merkelige fenomener: V®. Skal være slik: V(d) (med "d" byttet ut med "r"). Her er også forskjellen at det skal stå "r" og ikke "s" inne i () i starten. Er dette spesielt for meg? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg går ut i fra at dette er noe som skjer i en datamaskin? Hvis jeg skal tippe enda mer så er det Microsoft Word det er snakk om? Har du vurdert brukermanualen fordi jeg tipper det står der. Det kalles noe som autokorrektur eller noe. Tror faktisk at hvis du trykker ®[CRTL]+[Z] så går den fra ® tilbake til ® Bahh.. Det ser ut som at forumet også koser seg med slike ting. Lenke til kommentar
compus Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Jeg går ut i fra at dette er noe som skjer i en datamaskin? Hvis jeg skal tippe enda mer så er det Microsoft Word det er snakk om? Har du vurdert brukermanualen fordi jeg tipper det står der. Det kalles noe som autokorrektur eller noe. Tror faktisk at hvis du trykker ®[CRTL]+[Z] så går den fra ® tilbake til ® Bahh.. Det ser ut som at forumet også koser seg med slike ting. Det har nok ingen ting med MsWord e.l å gjøre. Årsaken finnes uten tvil i tegnkoding/enkoding i forumsoftwaren. Grunnen til at jeg startet tråden var å få belyst og om mulig få fjernet irritasjonsmomentet. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Med andre ord så hører dette hjemme under tilbakemelding til forumet og ikke "skole og leksehjelp"? Lenke til kommentar
compus Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Med andre ord så hører dette hjemme under tilbakemelding til forumet og ikke "skole og leksehjelp"? Det var nok en god ide! Har videreformidlet det dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå