Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han flau over meg?

Gjest flau

Anbefalte innlegg

Har en venn som jeg tror er flau over meg eller noe.

Når vi er alene sammen så kan vi snakke om alt mulig og har en forholdsvis god tone.

Men når vi er ute og han treffer vennene sine, så later han som han ikke kjenner meg.

Det virker som han ikke vil bli sett sammen med meg.

Og når vi er sammen med folka han bor sammen med, så skal han alltid gjøre narr av meg og liksom dumme meg ut, for å tøffe seg for dem.

Jeg synes det er litt ubehagelig...

Er det bare meg eller oppfører han seg litt rart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

25 ja.. da ble dette fort litt vanskeligere.

men det er da en gang slik at ikke alle oppfører seg like voksent, og det er ganske vanskelig å svare på dette uten å selv ha sett situasjonen. hadde han vært 12-18 ville jeg sagt han kanskje likte deg som mer enn en venn, men med tanke på alderen tør jeg ikke si noe. det kan være at han er redd for å vise kameratene sine at han kanskje liker deg, og derfor oppfører seg slik. det betyr nødvendig vis ikke at han er flau over å være med deg, kanskje mer det at han er redd for å vise kameratene sine at han liker deg (hvis dette er tilfelle)

dette blir bare vill gjetting fra min side, men det er en mulighet for det og jeg har selv sett "eldre barn" oppføre seg på denne måten av denne grunn. :dontgetit:

Endret av a_strann
Lenke til kommentar

Høres ut som noen er forelsket, typisk småmobbing, småflørting osv..? Men det var jo sånn vi gjorde på barneskolen og ungdomsskolen, ikke når man er 25... Høres i allefall rart ut.

"Neeeeeeeei jeg liker ikkje hun der...." og dulte borti :whistle:

enig med grovetussen på samtlige punkter

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner at dere som svarer ikke er så gamle, men han er nok ikke forelska i meg. Heller det motsatte.

Høres ut som noen er forelsket, typisk småmobbing, småflørting osv..? Men det var jo sånn vi gjorde på barneskolen og ungdomsskolen, ikke når man er 25... Høres i allefall rart ut.

Nettopp. Tror det er helt andre årsaker til hans oppførsel...

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner at dere som svarer ikke er så gamle, men han er nok

Hva vet du om vår alder?

Våre svar kan være basert på erfaringer fra langt tilbake i tid :)

Enten husker du dårlig eller så er du ikke så gammel ;)

En 25-åring oppfører seg ikke sånn når han er forelska.

Han har sagt at han ikke er interessert i meg på den måten. Vi er bare venner.

Jeg tror det bare er at han er flau over meg.

Jeg er ikke akkurat den peneste jenta i byen, og han vil vel ikke bli kobla med meg.

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner at dere som svarer ikke er så gamle, men han er nok

Hva vet du om vår alder?

Våre svar kan være basert på erfaringer fra langt tilbake i tid :)

Enten husker du dårlig eller så er du ikke så gammel ;)

En 25-åring oppfører seg ikke sånn når han er forelska.

Han har sagt at han ikke er interessert i meg på den måten. Vi er bare venner.

Jeg tror det bare er at han er flau over meg.

Jeg er ikke akkurat den peneste jenta i byen, og han vil vel ikke bli kobla med meg.

hadde du lest mitt første innlegg nøye nok, hadde du sett at spesifiserte oppførsel for alderen 12-18 ;) det var den eneste logiske løsningen jeg fant, for hadde han virkelig vært flau over deg ville han forsøkt å unngå å være med deg sammen med andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hør her, du er 25 år. Du greier å ha en voksen dialog med en jevnaldrende hvor du forteller hvordan du oppfatter hans oppførsel i samvær med andre overfor deg. Fortell ham at føler at han til tider kan være respektløs overfor deg, og at det er noe du ikke er noe fornøyd med.

Han tar dette til følge, du vil trolig aldri bli behandlet slik når dere er med andre lenger. Problem solved. Du løser ingenting ved å sitte her og spørre forumdebattanter om å tolke hans oppførsel - vi kjenner ikke ham som person, vi vet ikke hvordan han oppfører seg overfor deg, overfor andre, med deg overfor andre osv. osv - vi har bare dine ord, og de gir ikke noe godt innblikk.

Snakk med ham.

Lenke til kommentar

Du greier å ha en voksen dialog med en jevnaldrende hvor du forteller hvordan du oppfatter hans oppførsel i samvær med andre overfor deg. Fortell ham at føler at han til tider kan være respektløs overfor deg, og at det er noe du ikke er noe fornøyd med.

Han tar dette til følge, du vil trolig aldri bli behandlet slik når dere er med andre lenger.

Hehe. Jeg har jo selvfølgelig snakket med ham, men han mener slik oppførsel er helt normalt og at jeg må finne meg i at han ikke vil bli sett sammen med meg.

Jeg lurer på om det er vanlig at en 25-åring oppfører seg sånn, eller om han fyren her bare er litt umoden...

Derfor laget jeg denne tråden.

Hør her, du er 25 år.

Hun er 24 :p

Hva vet du om det? Jeg er faktisk 19.

Når jeg tenker meg om, tror jeg han bare er veldig barnslig, han oppfører seg som en 3-åring når jeg prøver å snakke med ham.

Tror jeg bare skal begynne å snakke til ham som et barn så lenge han oppfører seg som et.

Takk for hjelpen, folkens.

Lenke til kommentar

Trenger ikke nødvendigvis være flau over deg, kan være at han sliter med å finne ut hvor han skal plassere deg i en sosial setting med kameratene sine. Jeg synes selv det kan være vanskelig å gjøre dette med jenter noen ganger. Noen klarer å lage plassen sin, mens andre må man plassere selv og det kan være vanskelig. Være diplomatisk nok til å ikke overse nye og gamle venner kan være vanskelig vis de ikke naturlig passer sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...