Ksungam Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Lastet ned en visualization plugin til Winamp, og innstallerte denne i winamp-mappen. Når jeg nå åpner winamp får jeg følgende melding; "Vil du tillate at følgende program gjør endringer på datamaskinen? Ja/Nei." I tillegg til dette kan jeg ikke lenger dra mp3-filer/mapper inn i playlisten. Jeg lastet det ned direkte gjennom programmet. Operativsystemet mitt er forøvrig win7. Har prøvd å reinnstallere uten hell. Noen tips? Edit: Bør også nevnes at pluginen aldri fungerte, og ikke kom opp i listen med de preinnstallerte. Endret 18. november 2010 av magnusbk Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja. kvitt deg med visualization. Å se på musikk du spiller "framstilt grafisk", med kurver, søyler og harrygrafikk blir du lei av etter 5 minutter alikevel. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Ja. kvitt deg med visualization. Å se på musikk du spiller "framstilt grafisk", med kurver, søyler og harrygrafikk blir du lei av etter 5 minutter alikevel. Hehe. Sant det. Lastet det kun ned fordi jeg kjedet meg, og nå har det fucket opp winampen min! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Fikk fikset det nå. Skrudde bare av "Kjør som administrator". Deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå