cavey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er på utkikk etter en ny mobil. Har tidligere hatt kun Nokia (som er verdt å nevne), men er villig til å konvertere til Android for flere muligheter i programvare og startskjerm. Viktige ting som mobilen MÅ ha: * Android eller Symbian * Fysisk T9-tastatur * Navigasjonstast (opp/ned/høyre/venstre) * God batteritid. Jeg gidder ikke lade hver dag. * Den må være en oppgradering fra Nokia n95! * Vanlig høretelefonplugg-inngang (3,5mm) * USB-kontakt som tilkobling (m.a.o. ikke noe jallakontakt) * Kamera (jeg har godt kamera utenom, så jeg trenger ikke noe "kjempebra" med ørten megapixler) Telefonen kan gjerne ha kapasitiv skjerm (må ikke), så lenge jeg har navigasjonstast så jeg kan navigere på websider uten å treffe de knøttsmå linkene med fingertuppene mine som "dessverre" ikke er like spisse som styluspenner (som ikke funker på kapasitive skjermer). Noen tips? Jeg klarer ikke helt å venne meg til kun touch Liker å kunne bruke mobilen med en hånd. Lenke til kommentar
cavey Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 *host*bump*host* Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Leter selv etter noe liknende, har en Nokia C5, men jeg skulle gjerne ha oppgradert til noe større og bedre skjerm, spiller ingen rolle hvilket os, bare det er "smart". cavey: hva endte du opp med? Endret 21. september 2011 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå