Skurk Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 jeg fikk tilbud om å oppgradere fra ADSL til fiber gratis hvis jeg var kunde til NGT. Dette slo jeg selvfølgelig til på. Men da jeg fikk fiber, fikk jeg også nytt kundenr. Dette førte til at jeg måtte betale for både adsl og fiber og måtte selv si opp adsl. Jeg måtte også betale sluttoppgjør for adsl + 2 mnd. Dette kan da ikke være rett..? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis NGT leverer fiberen, sier de opp ADSL, men har du ADSL fra NGT og får fiber fra et annet selskap har ikke de mulighet til å si opp din ADSL linje. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 både adsl og fiber er fra NGT Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det kan umulig stemme, her må det ha blitt gjort en feil ved bestillingen av fiberaboet. Lenke til kommentar
Calondriel Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ta kontakt med de, så fikser de det sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå