Gå til innhold

PL: 20.11.2010 - Liverpool - West Ham - Kamptråd

Maefteda

33 stemmer

1. 1. Hvem får sparken først?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å dra frem litt FACTS som Liverpoolfansen kanskje letter vil skjønne:

Tabbekeeper Green: 56 redninger, 25 innslupne

Verdens beste keeper Reina: 33 redninger, 17 innslupne

Reina: 17/50 = 0,34

Green: 25/81 = 0,30

Større sjanse for at Green redder en redningsmulighet, enn at Reina gjør det, med andre ord.

Green er en fantastisk skuddstopper, men er litt mer uklok, og er dårligere i feltet enn Reina. Jeg sier ikke at Green er bedre enn Reina, for det er han ikke, men som skuddstopper er Green høy klasse.

Uansett var utgangspunktet at Jefe spøkte med at Green nesten aldri redder, noe som er feil, siden han redder mest i PL.

Lenke til kommentar

Jepp, ser den. Hisset meg ikke opp, var derfor jeg fulgte opp med en liten: :)

Hadde det ikke vært for Green hadde det sett mye værre ut for West Ham. Det som først og fremst er kritikkverdig er forsvaret. Hvor vår såkalte kaptein Upson, slapt lot Liverpool score igår. VI savner Da Costa dypt, men han er ute til nyttår etter å ha blitt taklet av Fabregas.

Lenke til kommentar

Hjemme etter kamp nå, veldig fornøyd med kamp og resultat selv om West Ham var eksepsjonelt dårlige. Maxi og Glen var våre beste i mine øyne, men også gledelig at hele laget jevnt sett presterte bra. Stemningen på Anfield var desverre skuffende, av flere grunner tror jeg. Men ellers veldig fornøyd :) Mulig jeg kommer med et lite referat i løpet av morgendagen eller tirsdag.

Meg. Er ikke sur, bare oppgitt og lei. Klamrer meg til det eneste jeg har, som er at borte-Hammers er fantastiske.

Det har du rett i. Satt veldig nære de på stadion i går, og de lagde enormt med lyd, samt at de til tider var morsomme. Creds for det. Var dog gøy å vinke mot de som gikk på 2 og 3 - 0 :p

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Jeg satt/stod på toppen av The Kop og sang så godt jeg kunne. Men det var ganske labert i andreomgang ja. Stemningen var god blandt de som faktisk sang, men det var mange som ikke sang også. Mange var lokale, ganske skuffende. Reclaim The KOP må det bare jobbes videre med og støttes opp om.

Borte Hammers var bra ja, men de ble litt rolige på tre null. Kunne godt tenkt meg å hørt sangene deres, for jeg fikk ikke med meg alt. Tror også de var litt morrsomme ja.

Lenke til kommentar

Fuck off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! It is Maxitime!!

http://www.youtube.com/watch?v=3_3ztevG9e0&feature=related

VELDIG populær sang på The Kop, overraskende for meg ihvertfall.

Kampen var ferdig ved pause. Andre omgang var like tam som stemningen blant "verdens beste supportere".

Haha, try again :)

Meg. Er ikke sur, bare oppgitt og lei. Klamrer meg til det eneste jeg har, som er at borte-Hammers er fantastiske.

Hvem? Hørte gutta dine i et par sekunder i hjørnet de satt i, skjemde som de sikkert nok var.

Men nå satt jeg på andre siden av Anfield av de da, på The Kop. Uansett var ikke The Kop noe å skryte av selv denne kvelden, men det har sine grunner. Veldig mange turister(som meg selv, men jeg sang med på alle sangene jeg kunne for høy hals.) som har "tatt over" The Kop. Og tro meg, de ekte Scouserene som er der er rimelig forbanna. "Where the fuck are all the Scousers?!" var det en som brøyt ut.

Kampen var så som så, West Ham er piss dårlige og har ingen sjanser, vi kontrollerer enkelt inn. Kjekt å få med seg 3p og 3 mål når en først er over da.

Lenke til kommentar

@Smågal - Jeg synes West Ham supporterene var imponerende, de lagde mye lyd og var til tider morsomme. Men som sagt tidligere så satt jeg nesten oppå de :p Tipper det var en kombinasjon av dette og at jeg satt langt fra The Kop som gjorde at jeg var ekstra skuffet over atmosfæren, men satser på at det blir bedre neste gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...