Gå til innhold

PL: 20.11.2010 - Liverpool - West Ham - Kamptråd

Maefteda

33 stemmer

1. 1. Hvem får sparken først?

Anbefalte innlegg

Det har da aldri vært noe tvil om at Aurelio er mye bedre enn Konchesky. Skjønner ikke hvorfor ikke han får starte når han er skadefri.

Motstanden idag har ikke vært noe særlig nei, West ham har virkelig ikke stilt med noe som helst. Grant synger nok på sist siste vers

Konchesky er jo boy-toy'en til Woy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi skjønner deg godt vi. Kan trøste deg med at dere blir nok kvitt Grant snart, og dere har gode nok spillere til å klare dere i PL så lenge de begynner å prestere. Ny match neste helg. Mye verre å gå på tap og så er det landslagspause og to uker til ny runde.

leif

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Selv om motstanden i dag var nærmest ikkeeksisterende så synes jeg kampen bekrefter et par ting. At 4-4-2 er lurt. At Johnson og Aurelio absolutt bør starte så lenge de er skadefrie. At Carragher funker best som midtstopper (vet jo at han aldri blir satt ut, så vi må nok leve med han). At Meireles hører hjemme sentralt. At Poulsen er ca. like dårlig som alltid. Og for min egen del, Maxi er bedre enn jeg tidligere har innsett.

Håper bare vi bygger videre på det positive vi fikk ut av dette og begynner å vinne sammenhengende, også bortekamper.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Varmende ord. Tenker slik selv, men er faktisk litt tvilende til at Grant får sparken. Gold og Sullivan har sagt utallige ganger i media, at de ikke bytter managere så ofte. De var med å velge Grant selv, og har backet han i media den siste tiden også.

Stallen vår bør være mer enn god nok, men likevel spiller vi med Boa Morte og Ilunga uke ut, og uke inn. Nå er det Wigan hjemme, uten Alcaraz og Rodallega neste gang, og da må det bli seier. Etter det følger nemlig Sunderland på SoL, City hjemme, og så B'burn og Fulham borte, ser ut til å bli få poeng, og vi er allerede 6 poeng bak.

Lenke til kommentar

Vi vet alle hvor fort det gikk nedover mellom 2008/2009 sesongen og den påfølgende. Laget overpresterte, som Ferguson sa. Om klubben spiller noen gode kamper fremover betyr ikke det at stallen er god nok for å kjempe i toppen av Premier League.

Med Damien Comoli ansatt, håper jeg at han kan veilede Roy Hodgson til spillere som kan heve førstelaget i Januar og utover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...