Gå til innhold

PL: 20.11.2010 - Liverpool - West Ham - Kamptråd

Maefteda

33 stemmer

1. 1. Hvem får sparken først?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir spennede å se lagoppstillingne nå som Gerrard er ute.

Tror dette kan bli en spennede kamp, tror Liverpool viser gode takter idag(mest for å holde ballen vekk fra Poulsen).

Nå som Tottenham ligger under mot Arsenal ligger Liverpool gunstig an med seier ikveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reina, Konchesky, Johnson, Carragher, Skrtel , Poulsen, Meireles, Maxi, Kuyt, Ngog, Torres. Subs: Jones, Eccleston, Kyrgiakos, Aurelio, Shelvey, Kelly, Babel.

To spisser ja. Må si at jeg er skeptisk til at vi får noe ut av matchen, selv om det er West Ham vi spiller mot. Godt vi har N'Gog og Torres på banen samtidig i det minste.

Lenke til kommentar

West Ham United: Green, Jacobsen, Gabbidon, Upson, Ilunga, Kovac, Noble, Boa Morte, Obinna, Piquionne, Cole

Subs: Stech, Spector, Tomkins, Reid, Barrera, McCarthy, Nouble

Parker er ute :( Laget deres så bedre ut en jeg tenkte meg.

Har hatt mange weekends hvor resultater har gått min vei, men bare West Ham har skuffet, nå må jeg sette min lit til The Hammmers for å redde litt av helgen, med mindre det skjer noe spess i La Liga.

Kovac, Boa Morte og Ilunga... Dette blir train-wreck. Mark Noble må komme opp på nivå, Cole må vise seg fram fra sin beste side og Green må ha en fantastisk dag på jobben, da kan det gå.

COYI!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...