AfterGlow Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Panasonic slår på stortrommen. Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Middelklassestuer? Føler meg nødt til å gjenta den treffende observasjonen til en standup-komiker jeg har glemt navnet på: Har du et fjernsyn på hundre tommer, tilhører du arbeiderklassen. Det finnes ingen bedre test. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fint at de kan vise at det er mulig, men disse TVene suger bokstavlig talt balle. En prosjektor til en brøkdel av prisen gjør minst, eller antakligvis til og med mye bedre nytte. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En prosjektor som kan vise 3D. Link????? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det finnes, her er et eksempel. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 3D? Er ikke det død nå da? Flere produsenter som han nå sakt at de ikke skal lage mer 3D TVer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 3D? Er ikke det død nå da? Flere produsenter som han nå sakt at de ikke skal lage mer 3D TVer. Hvilke? Selv om jeg ikke er noe spesielt fan av 3d overrasker det meg litt, da det ikke krever alt for mye dyre komponenter (i selve TVen), og det er i startgropa. AtW Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg synes å huske å ha lest det. Trodde det var her, men tar sikkert feil. Tingen var at salget er ganske dårlig, og investeringen i utvikklingen av 3D, resulterer i at selskaper går i tap. Så nå holder TV produsenter på å fokusere heller på tjenester og "gadgets/applications" isteden. Noe som holder på å vinne over kunder mer enn 3D som et salgs argument. EDIT: Fant litt om det, selvom det var ikke den artikkelen jeg husker å ha lest. Men den forteller at salget stuper. At salget av 3D TVer var ikke grunnet ønsket etter funksjonen, bare at TV hadde tilfeldig 3D. Veldig få folk kjøper brillene som må til. Endret 19. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg