bamsemums1995 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hei, jeg har en samsung mobil og vil gjerne laste ned musikk til den. Det som er problemet er at det ikke fulgte med en kabel fra mobil til pc. derfor vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, vet at man kan bruke bluetooth, men vet ikke hvordan man slår den på på pc eller hvordan man kobeler mobil til pc. Jeg vil ikke kjøpe en kabel, så er det neon som vet hva jeg må gjøre? Endret 18. november 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvordan type kabel er det? Er det en spesialkabel, hvor den ene enden kun passer for akuratt din telefon - eller er det standard USB? Er det standard USB, har du nok garantert en kabel liggende i huset et eller annet sted. Og før du kan tenke på å overføre med bluetooth, må PCen din ha det. Om PCen din har det, så skrur du den på - og det samme på telefonen din, deretter vil du nok finne telefonen i en liste på PCen din. Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Har ingen kabler hjemmet med samme ingang, men hvordan skrur man på bluetooth på pcen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Først må du vite om du har bluetooth på PCen.. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Innstallér en app som heter "file expert". Her kan du overføre via wifi. Trykk på en knapp i appen og du kan gå inn via web-browseren din på tlf. Enten ved HTTP eller ved FTP Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har bluetooth, men hvordan skrur man den på? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har den et minnekort, er det nok lettest å bare putte det i pcen. Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 mobilen har verken minnekort eller kabel Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kva for ein type telefon har du? Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Hvis du leser lenger opp så står det, men jeg har en samsung, vet noen hvordan man skrur på bluetooth på pc'en?? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Å si at du har Samsung, blir som å si at du bor i Norge når noen spør deg om hvor du bor. Hvilken mobil har du? Hvilken Pc har du? Har du bluetooth-ikon, nede i høyre hjørne på pcen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Når eg spør deg om kva for ein type telefon du har, så meiner meg modell. "Samsung" seier meg inkje. Endret 21. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 åja, har samsung B3310 og pc'n jeg har er hp g62 notebook pc. jeg kan ikke finne noe bluetooth-ikon. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Telefonen din har minnekort-slot. Bruk den. Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Hva er minnekort-slot? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Seriøst? Ein SD/Minnebrikke/Minnekort-slot er der du puttar inn minnekortet ditt. Altså, du har ein slik slot, det vil sei at du mest sansynlig eit minnekort i telefonen din. Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 ja, seriøst. jeg viste ikke at et minnekort og et minnekort-slot var det samme, men jeg har uansett ikke det i telefonen min, og jeg beklager at jeg er så dum Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er ikkje det same. Eit minnekort, er eit minnekort. Ein minnekort-slot er det du puttar minnekortet i. Eg googlet modellen din, og fann ut at telefonen din blir levert med ein minnekort-slot. Difor også mest sansynlig eit minnekort med noko lagringsplass. Sjå etter minnekortet, eller ein SD-slot (minnekort-slot). Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 åja, jeg vet jeg ikke kan noe om dette, men det er jo derfor jeg spør. mobilen har minnekort-slot, men ikke noe minnekort. ble ikke levert med det heller. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvor skal du lagre den musikken din da? Telefonen din har kun 40 mb internminne. Trur nok du må gå til innkjøp av et minnekort om du har tenkt å bruke telefonen som musikk-avspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå