3xt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Heihei Tenkte å kjøpe meg need for speed hot pursit, men fant ingen demo elns... Så jeg lurte på hvis jeg kjøper NFS men så funker det ikke fullt så bra, har jeg angrerett? kan jeg levere den tilbake? Tenkte å kjøpe den på elkjøp, gjelder det da 30 dager full retur rett på spill? Takker Noen som har en acer timeline X som har prøvd å kjøre NFS på den? speccsa er I5 450m HD 5650 4 gb ram Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Angreretten kan ikke gjøres gjeldende for lyd- eller bildeopptak eller datamaskinprogram der forbrukeren har brutt forseglingen.(jf. Angrerettloven § 12 siste ledd) Hos Elkjøp kan en komplett vare i tilsvarende stand som når den ble kjøpt, returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje. Husk å ta med kvittering. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Installert programvare kan ikke returneres på angrerett, kun hvis det er dokumentert feil på produktet. Altså du har kun angrerett når spillet fremstår som nytt og i uåpnet innpakning. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 ok takk skal dere ha Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 men angrerett gjelder vell for f.eks gaming-mus? og får jeg penger tilbake? Lenke til kommentar
3xt Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 tipper ja, for tror ikke at gaming mus har noe slags cd-key elns Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 men angrerett gjelder vell for f.eks gaming-mus? og får jeg penger tilbake? Les-rettningslinjene-i-angrerettsbrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå