balder Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Eg er ein far til min sønn under 18 år. Etter at eg fekk Call of Duty Black Ops så har han tatt over min identitet for han er under 18 år. Han får ikkje spille Call of Duty på sin egen identitet. Eg regner med at eg har koblet han opp på meg, men eg har satt ein begrensing på alderen. Korleis får eg endret dette? Endret 18. november 2010 av balder Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva med et kurs i oppdragelse før du lar poden spille voldelige spill? 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du må lage en ny konto til ham, der han "er" over 18 år. Registrer den på din egen fødselsdato, feks. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 18. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2010 Hva med et kurs i oppdragelse før du lar poden spille voldelige spill? Hva med et kurs i nettikette før du svarer på helt andre ting enn det folk spør om? 21 Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg husker jeg spilte cs når jeg var 12 og det var ikke noe problem, tror skjelden folk blir spesielt påvirket av voldelige spill. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg spilte Doom når jeg var 7 år. har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hva med et kurs i oppdragelse før du lar poden spille voldelige spill? ..kva med å la foreldra bestemme? Er vel dei som bestemmer kva ungen får lov til eller ikkje 2 Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Eg er ein far til min sønn under 18 år. Etter at eg fekk Call of Duty Black Ops så har han tatt over min identitet for han er under 18 år. Han får ikkje spille Call of Duty på sin egen identitet. Eg regner med at eg har koblet han opp på meg, men eg har satt ein begrensing på alderen. Korleis får eg endret dette? Slik jeg forstår det får han lov til å spille COD av deg? Er det på Xbox 360? Isåfall logg inn på din Gamertag, "klikk" deg over til hans navn og der vil du kunne velge masse "parental" instillinger Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Eg er ein far til min sønn under 18 år. Etter at eg fekk Call of Duty Black Ops så har han tatt over min identitet for han er under 18 år. Han får ikkje spille Call of Duty på sin egen identitet. Eg regner med at eg har koblet han opp på meg, men eg har satt ein begrensing på alderen. Korleis får eg endret dette? Slik jeg forstår det får han lov til å spille COD av deg? Er det på Xbox 360? Isåfall logg inn på din Gamertag, "klikk" deg over til hans navn og der vil du kunne velge masse "parental" instillinger Nei, PS3. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da tror jeg du må følge rådet mitt over, og lage en ny bruker til ham. 1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det som er, er at du som er faren, har ein master account. Du styrer han sin, så du skal enkelt kunne endre på fødselsdatoen hans til rett alder Er berre å leite litt på playstation.no elns! Lenke til kommentar
Zits93 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 som sagt over, lag en ny en der han "er" 18 år. Forøvrig tror jeg filmer påvirker ungdommer/barn mer enn spill. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 kjøp han left 4 dead og film død snø og black ops og mw2 så blir han fornøyd Men fra spøk til alvor LOL? du må jo be han slutte med det der elle sifte passord og ta noen girspaker opp i opdragelsen Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 kjøp han left 4 dead og film død snø og black ops og mw2 så blir han fornøyd Men fra spøk til alvor LOL? du må jo be han slutte med det der elle sifte passord og ta noen girspaker opp i opdragelsen Be han slutte med det der? Ok. Vis du ikke har fått det med deg så får sønnen lov til og spille men blir nektet av playstation da han står oppført som under 18 år. Med tanke på at du selv er 14 år kanskje du ikke skulle ha spilt spillet selv? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå