Fridtjof123 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Skal ha meg et nytt tastatur siden mellomromm-tasten er halveis gåen på det jeg har nå. Jeg kommer til å bruke tastaturet mye til spill, og vil ha et veldig enkelt et. Det jeg legger mest vekt på er om tastaturet er komfortabelt å bruke. Trenger ikke noe overpower tastatur som f.eks g15 om noen vil komme med forslag er det kjempe - Er det noen som har erfaringer med tastatur av stål? hadde vært kjekt å prøvd om det fungerer bra Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 jeg har et tatstatur til under 100 spenn. WASD og de mest brukte knappene rundt fungerer så da er jeg fornøyd. men hver sin prioritering bare pass på at du ikke fikser deg et tastatur med slik en liten enter tast for det er HAT. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dette kan kanskje være noe (Link)? Men tror vel kanskje dette kan være like greit. Har prøvd det - og det finnes bedre tastatur, men ikke til under 400-500 lapper. Skal du PRØVE tastaturet først så bør du jo besøke Elkjøp eller andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå