Noobstyle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei! Jeg skal da bygge PC, og ønsker et kabinett (forsålig nok). Men jeg har lite peil og kunne godt trengt litt hjelp! Komponenter Her er listen Bruksområde Mest hjemme, men noe til og fra LAN. Kjøling HAr ingen planer om vannkjøling, men et kabinett som man ikke kan koke egg på hadde vært ok. Greit lydnivå er også et pluss. Prisklasse 0-2000,- kr - NS Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 CM 690 II Advance er verdt en kikk. MYE for pengene Ellers har du gamle traveren Antec 1200 Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Anbefaler også CM 690 II Advanced. Har nettopp fått det selv, og jeg ser fram til å bygge i det. Kabinettet har gode termiske egenskaper. Du har plass til hele 10 vifter (eller var det 11?), og det er også mulighet for vannkjøling i det. Det er 3 vifter montert fra før, en av dem med led-lys som du kan slå av om ønskelig. Må si jeg er veldig fornøyd med utseendet til kabinettet Det er et midi-tower og veier like under 10kg (uten komponenter), så det får bli opp til deg om du synes det er for mye hvis du skal ha det med på lan. Når det gjelder støynivået, så skal det være helt ok. Hardware's test av Cooler Master 690 II Advanced Ellers så har jeg hørt at Fractal Design Define R3 er et godt kabinett, særlig hvis du vil ha et lavt støynivå. Det er ikke like bra airflow i det, men det er sikkert mulig å installere flere vifter (og vannkjøling forøvrig) i det. Kabinettet har et mer stilrent design. Skal forresten ikke si at jeg veit så altfor mye om dette kabinettet, så hvis det kanskje er noe for deg så anbefaler jeg deg å lese litt mer om det Endret 18. november 2010 av Dagoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå