jonnis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei eg har sett filmer igjennom xboxen fra pcen over nettverk en god stund.. men no virker det ikke lenger.. har prøvd å trykke litt, men får det ikke til.. Har brukt tversity hittils for å dele på nettverket.. men no tenkte eg at eg skulle prøve noe nytt. Hva er beste måten/programet å kunne se filmer som ligger på pcen fra xbox360? hva finnes? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg bruker Vuze sitt innebygde, er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei eg har sett filmer igjennom xboxen fra pcen over nettverk en god stund.. men no virker det ikke lenger.. har prøvd å trykke litt, men får det ikke til.. Har brukt tversity hittils for å dele på nettverket.. men no tenkte eg at eg skulle prøve noe nytt. Hva er beste måten/programet å kunne se filmer som ligger på pcen fra xbox360? hva finnes? hva med media centeret som ligger på xboxen? jeg syns det funker greit. du må da laste ned fra divx.com til din pc for å få .mkv til å fungere. Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Hei eg har sett filmer igjennom xboxen fra pcen over nettverk en god stund.. men no virker det ikke lenger.. har prøvd å trykke litt, men får det ikke til.. Har brukt tversity hittils for å dele på nettverket.. men no tenkte eg at eg skulle prøve noe nytt. Hva er beste måten/programet å kunne se filmer som ligger på pcen fra xbox360? hva finnes? hva med media centeret som ligger på xboxen? jeg syns det funker greit. du må da laste ned fra divx.com til din pc for å få .mkv til å fungere. Må man ikke ha windows mediasenter på pcen da? eller tenker du på mediaplayer 11/12? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du må ha windows mediacenter på PCen ja. Men det funker helt fint. Bruker det selv hver gang jeg skal se på film ol. på TVen. Eneste er at du må opprette noen delte mapper hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Prøvde det før idag.. men wmp11 fant ikke xboxen.. så eg har kanksje større problemer Er ikke så veldig data kyndig... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Prøv ps3-mediaserver du. Og ja, det funker til xbox360 Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Prøv ps3-mediaserver du. Og ja, det funker til xbox360 Fikk ikke til det heller eg.. når man starter programmet står det: søker etter ps3 er det noe spesielt man må gjøre for å få det til å funke med xbox360? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Prøv ps3-mediaserver du. Og ja, det funker til xbox360 Fikk ikke til det heller eg.. når man starter programmet står det: søker etter ps3 er det noe spesielt man må gjøre for å få det til å funke med xbox360? Høres ut som problemet ditt ligger i nettverket iom at det funket med tversity før, og nå funker ingenting.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå