TheIlluminated Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei! Når jeg logger inn på WoW så tar den all båndbredde på nettlinja. Og ikke bare tar den all båndbredde, den blir ekstrem treg og lagger in-game. Noen som har peiling på hvordan man kan fikse det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) It's a sign from God! Benytt sjansen til å slutte å spille WoW Endret 18. november 2010 av TM B 1 Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 It's a sign from God! Benytt sjansen til å slutte å spille WoW Haha, jeg er en veldig casual spiller, så trenger ikke noe slike kommentarer. 2 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Åpne Launcher, klikk Options og Download Preferences og sjekk at "Allow quick play regardless of network speed" ikke er enabled. Mulig du driver å laster ned patcher mens du spiller. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Alt er ferdig nedlastet og jeg har testet det, no luck. Det er helt merkelig for det slår ut alt annet når jeg bare åpner launcher. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 linje har du da? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lurer også på hvem som leverer nett hos deg, og hastighetene. Har du forsøkt å starte WoW utenom selve launcheren? (wow.exe i mappen) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 spillet tar rundt 1 kbps av nettlinja, så feilen ligger nok i at du har noe slags peer to peer på når du spiller, som nevnt over med launcher. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 enten så har du tråløst-nett hjemme som er usikret, mye mulig at andre bruker det eller evt, noen i huset deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå