Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Eksterne høytalere

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet fra Windows Vista til Windows 7 og nå får jeg ingen lyd i de eksterne høytalerene. Har en laptop. Får lyd i de innebygde høytalerene, men når jeg plugger inn de eksterne så blir det helt stille. Har lastet ned det som er av drivere(Fra Fujitsu-Siemens) Har vært inne på alt som er av lydinnstillinger i kontrollpanelet og fortsatt stille. Jeg vet høytalerene virker så jeg skjønner ikke hva som er galt. Noen som har en idè?

Hilsen forvirret Thomas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har byttet fra Windows Vista til Windows 7 og nå får jeg ingen lyd i de eksterne høytalerene. Har en laptop. Får lyd i de innebygde høytalerene, men når jeg plugger inn de eksterne så blir det helt stille. Har lastet ned det som er av drivere(Fra Fujitsu-Siemens) Har vært inne på alt som er av lydinnstillinger i kontrollpanelet og fortsatt stille. Jeg vet høytalerene virker så jeg skjønner ikke hva som er galt. Noen som har en idè?

Thomas.

Etter to dager fant jeg endelig en løsning. Lastet ned en Realtek lyddriver, så enkelt var det :) Her er en link til den hvis noen skulle ha det samme problemet:

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...