Peroy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nokias Ovi Store når nye høyder. Les mer Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Om det er N8 som er årsaken til denne enorme økningen tror jeg besøkstallene kommer til å øke mye mer enn dette fremover... Det er jo bare ett fåtall som har fått N8 i hende enda, de fleste leverandører er jo utsolgt for N8 og mange står på venteliste for å få den. Har selv brukt Ovi endel til å laste app. og den funker supert Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde vært morsomt å høre hvor mange nedlastinger Android market og App Store har til sammenligning Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 App Store ligger på 10+ mill per dag: http://en.wikipedia.org/wiki/App_Store#Milestones Lenke til kommentar
Asken Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Recommended på ovi store: Gaybloggen by Lars Tangen Utilities uff.. Det jeg ikke liker med ovi store er at den eneste måten å motta programmene på er ved å laste de ned via mobilen.. skulle ønske jeg kunne laste ned programmene og overføre de via Nokia PC Suite. Endret 18. november 2010 av Ashen Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ashen, prøvd Nokia Ovi Suite? Mener den har støtte for det Lenke til kommentar
Gunstein Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har stor tro på at Nokia vil komme kjempesterkt tilbake i 2011. Men det må skje i starten av året, og MeeGo 1.2 bør være klart til jan/feb (ikke april, som er antydet). MeeGo virker lovende, og hvis det blir så bra som det ser ut til, vil det spise andeler fra særlig wp7, men også android (og kanskje ios4). Venter spent på N9... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 I mitt år med OVI har jeg lastet ned én applikasjon (OVI Maps) som jeg har brukt én gang da det er/var håpløst dårlig til min bruk. Når du kan velge mellom OVI og APT er valget mitt ganske klart. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Akkurat det med Ovi map har jeg bare positive ting å si. Har per dags dato ikke hat et eneste problem, bare det at kart og stemmenavigasjon er gratis gjør Ovi map overlegent.. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 I mitt år med OVI har jeg lastet ned én applikasjon (OVI Maps) som jeg har brukt én gang da det er/var håpløst dårlig til min bruk. Når du kan velge mellom OVI og APT er valget mitt ganske klart. hva som er problemet da ?? Hos meg fungerer Ovi maps supert og har ingen problem med den Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har N900. Problemer med Ovi Maps er: (korriger meg gjerne om jeg tar feil på noen punkter, noe jeg garantert gjør) -Tregt! -UI følger ikke resten av systemets stil. -Ikke rute for fotgjengere. Dette ser jeg er på plass nå. -Lite beskrivende UI-elementer. -Kontroll ikke lik resten av systemet. -Ikke muligheter til å enkelt lagre ofte brukte lokasjoner. -Online maps. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kartene er ikke online, Johndoe. Kart for Norge følger med telefonene, og det er mulig å laste ned kart for hele verden gjennom Ovi Suite. Når det er sagt, ligger noe av kartinnformasjonen på serverne, slik at dersom du f.eks. søker på en adresse, er det mulig du ikke vil finne den uten å gå online (men det er også mulig den finner riktig adresse offline). Trafikken for å finne en adresse vil uansett være betydelig mindre enn for å laste ned hele kartet... Har N8, sliter ikke med de andre problemene du beskriver. Men det er jo mye en smakssak. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ett punkt korrigert hvertfall. Jeg syntes å ha sett "downloading maps" en del ganger etter å ha brukt zoom-funksjonen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Applikasjonen brukte omtrent et minutt å starte nede på Stortinget t-bane-stasjon hvor det selvsagt ikke er satelittdekning. Når jeg kom ut av tunnelen greide ikke satelittkartene (online) å holde følge med t-banen (Majorstuen->Ullevål Stadion) med Telenor 3G og UI hadde omtrent to sekunders latency ved interaksjon, men likevel var det veldig kult å "følge meg selv live" fra et par hundre meters høyde. Men denne tråden skal omhandle Ovi Store og ikke min gretne holdning til kartapplikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg