Romis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei! Holder nå på med en Youtube channel hvor jeg gjør playthroughs av spill, og i den anledningen trenger jeg en logo som jeg kommer til å bruke som watermark. Krav: PNG kvalitet. Transparent bakgrunn. Rød og hvit farge. Skal stå enten M eller MPlayThroughs. Størrelse kan du velge selv, men det må skaleres ned til å se bra ut på en Youtube 1080p video. Hadde vært greit om det ikke var så veldig stort/at du lar den være på ca 70% opacity elns. Akkurat DPI spiller ikke noen rolle, men skal ha veldig bra kvalitet, jo klarere jo bedre, definitivt. Bryr meg ikke om bildestørrelsen. Mvh, Romis. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Woho, tråd! Nå får jeg mye mindre skyldfølelse hvis jeg fucker opp eller ikke blir ferdig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Woho, tråd! Nå får jeg mye mindre skyldfølelse hvis jeg fucker opp eller ikke blir ferdig. Det er vel .. bra? Edit: Dette er min nåværende logo som jeg ikke kan bruke i filmene: Endret 18. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvorfor kan du ikke bruke den? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Vil ha noe lignende dette: Hvorfor kan du ikke bruke den? Fordi en firkantet logo på en video er veldig forstyrrende, i forhold til en sirkel. Dessuten er jeg ikke fornøyd med den. Lagde den selv, skjønner du. Endret 18. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Prøvde meg. Grå bakgrunn: Transparent: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Likte den veldig bra. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Trenger bare en tjeneste til, akkurat nå holder jeg på å encode gameplayet, og driver også med andre ting så jeg har ikke tid selv, men kunne du minsket den i forskjellige størrelser slik at jeg kan se hvilken jeg kan bruke? F.eks ta en med halvparten av den orginale størrelse, 25%, 15%, 10%, 5%, 75% osv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hva med den? Neida.. Denne har jeg ikke laget forresten.. Bare så det er klart med copyright å sånn... plutselig får jeg ikke vil ha på nakken på nakken... (trykk på bildet) Kilde for bilde: http://www.pennybridgemarina.com/Service.htm Endret 22. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Hvis du kunne lagd den i sort/rødt farger og litt annerledes ( nok til å ikke se at det er samme logoen ) så er det greit. Likte designet meget godt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Skal se hva jeg får gjort, men det tar tid, og jeg tviler på jeg gidder.. =) Men vi får se, som sagt! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Endret 22. november 2010 av Hille Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Takk for logoen, Hille. Men jeg likte den andre logoen bedre, så jeg bruker den. Men hvis du har andre forslag så er det bare å vise fram, så kan jeg se om jeg bytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå