noreg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) kan noen kommentere hvilken karakter der synes, dette er! ;Dhalvdagsprøve i Engelsk.docx Endret 18. november 2010 av noreg Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 galt/bra! takk:D Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det har jo litt å si hvilken klasse du går i, men her er det en del helt grunnleggende feil som hindrer deg i å få en god karakter. For eksempel verbbøyning (det heter ikke I are, gjør det vel?) og eiendomspronomen (she's skal være her). Rene slurvefeil: "He play guitar in a bad(?)" Er ikke lærer, men tipper det er riktig å gi denne 2 pluss minus alt etter trinn. Det er uansett nivå ingen god prøve. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 byggfag, da;s ps! spørsmålene teller 50, stilen teller 50 Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 ja...-.- bad-know Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Vet ikke hvordan kravene er der, men du gjør deg jo for det meste forstått tross feilene. Problemet er setninger som When Marit work, use Kim to was on children to Marit. Tolker det som en direkte oversettelse av "når Marit jobber, bruker Kim å være med barna hennes", men selv som nordmann skal det litt innsats og godvilje til for å forstå hva du mener. Det er heller ikke nødvendigvis riktig å oversette titler uten videre. Hvis Himmelblå har fått en engelsk tittel kan du bruke den, hvis ikke bruker du bare det norske navnet (eventuelt med en oversettelse i parentes). Endret 18. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 er en del slurv ja, fikk det travelt, men du tolker setningen riktig! ;D Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Uff, dette var grusomt dårlig engelsk, når skal dette leveres? Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 hva en prøve vi hadd idag. 2, faen å da! takk for svar!))) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du fikk 2? Du mangler mye av det grunnleggene man bør ha lært innen videregående. Hvis du skal ha noen innleveringer senere kan du sende det til meg først, så kan jeg lese over det, det gjorde jeg for de andre i klassen når jeg gikk på skole, syns det er kjekt å rette andres feil Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 TIPPER d blir 2, ikke rettet enda nei takk for d! hva er email adressa, de da? hva kan jeg gjøre for å doble karakteren min? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ikke la andre gjøre oppgavene dine, i hvert fall. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du kan sende det her via PM på forumet. Du bør ihvertfall lære deg det grunnleggende først. Gi oss en lyd når du har fått karakteren, kanskje du kan ta noen privattimer utenom? Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 jeg skal jo begynne på Elektro fag, til neste skoleår, fordi snekkering og ting som har med byggfag interesserer meg0. så har jo fri 3 timer på mandag,4 på tirsdag, hele onsdagen, hele torsdagen, 3 timer på fredagen. har jo en en god mulighet til å forbedre meg da! går det annt å lese bøker å bli bedre? kunne noen på forumet her lærte meg det grunnlegende da? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Lese mye, se mye film/serier på engelsk (bruk engelsk tekst i stedet for norsk tekst). Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 låne seg engelske bøker, på Engelsk er det, det beste? tusen takk for svar Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis det er 5-6klasse ville jeg ikke håpet på mer enn en 2er. Men ser ut til at det er mer enn engelsken du sliter med, mye grunnleggende tegnsetting og annet du mangler på norsk også. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 5-6??? klasse! taper! tosk! ps: er ikke karakterer på barneskolen, noob! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 > ps: er ikke karakterer på barneskolen, noob! > ikke karakterer på barneskolen, noob! > karakterer på barneskolen, noob! > på barneskolen, noob! > barneskolen, noob! > noob! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå