SlettProfil Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fikk en bot i dag på 1500 kr på grunn av at jeg ikke brukte bilbelte. Jeg var passasjer. Jeg lurer på om dette kommer på rullebladet, om jeg får en prikk osv? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nei! Tror du kun får en bot. Om det isåfall skulle komme på rullebladet så er det fullstendig ubetydelig. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Det er godt å høre, for jeg har hørt at det skal ekstremt lite til på rullebladet før man blir nektet inngang til USA, og det krasjer litt med studieplanene mine. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Forenklet forelegg er kun ei bot, uten noen rettslig kjenning. Du havner nok i et register, men du får ingenting på "rullebladet" ettersom du da må få en dom på deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis du fikk forenklet forelegg er dette som regel bare en liten "ubetydelig" bot. Blir ikke registert noe på rullebladet ditt, så du er safe. Jeg fikk et forenklet forelegg (6000,-) da jeg var 16, og jeg søkte visum til USA nå i høst, og fikk godkjent uten noen problemer. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Puh, lettelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå