Marius_1337 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Om man skal studere medisin, hva vil dere anbefale? Szczecin eller Krakow? Takk:) 1 Lenke til kommentar
omaid Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg lurer selv på det ? Jeg har hørt mye om krakow. Lenke til kommentar
asinaa Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg for min del har hørt kun positivt om Krakow. Skal søke i Praha, Warsawa og Krakow - men vil aller helst inn i Krakow og tar det hvis jeg kommer inn Lenke til kommentar
sabir Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg for min del har hørt kun positivt om Krakow. Skal søke i Praha, Warsawa og Krakow - men vil aller helst inn i Krakow og tar det hvis jeg kommer inn Jeg skal også søke krakow + tsjekkia Endret 27. november 2010 av sabir Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kan du utdype litt mer, ambisjon? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Kan du utdype litt mer, ambisjon? Eg vil tru at ambisjon tenkjer at spørsmålet ditt var meint som ein provokasjon, og at brukarane som har svart i denne tråden ikkje har nok konkurransepoeng til å komme inn i Oslo. Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Søstera mi studerer medisin v/ Szczecin - derfor er jeg en del i denne byen selv. Har personlig bare positivt å si om Szczecin. I tillegg har jeg fått en del gode inntrykk av skolen Endret 22. april 2015 av Shopaholic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå