Mio Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei! Har bestilt meg et Hercules Radeon 9800 kort nå og leser litt rundt på nett om dette. Jeg skjønner ikke så mye av driverne og ting rundt dette kortet enda,så jeg lurer på et par ting: Er det eget install program for control panelet til Radeon kortene, og en egen driver? På Ge force korta,så er det en en driver til alt liksom. CATALYST RADEON 3.5 (7.90) Display Drivers ATI Control Panels 6.14.10.5014 Må man ha begge disse? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ja, du trenger begge... Grunnen til dette er at det er visse begrensninger når det gjelder Vsync og WHQL cert, og side ATI kun slipper WHQL drivere, men tillatter deg å skru vsync av og på i kontroll panelet, så er det blitt 2 forskjellige downloads... Litt irriterende, men sånn er det bare... Og jeg må si jeg heller vil ha WHQL sertifiserte drivere hver gang, en av og til... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 oki, kjekt å vite Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå