Nyskjerrigperen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Okai, jeg vet dere hater tråder som dette. Men jeg trenger virkelig råd. Han jeg skal gi gave til er ikke kjæresten min. Vi holder bare på. Så jeg vet ikke helt hva grensen på hva julegaven burde være, og hva den burde koste. Jeg tror kanskje han kommer til å kjøpe til meg. Men jeg tør ikke snakke med han om temaet, i tilfelle han blir litt skremt. Hva er noe som ikke skriker ut kjærlighet og seriøsitet? Han trener (rettere sagt pumper). Men det er den eneste hobbyen han har. Tenker et eller annet kreativt og ikke alt for dyrt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan jo "gi" degselv som gave. Kjøp deg noe sikkelig sexy undertøy, vi gutter/menn elsker damer i slike hofteholdere osv. Noe som dette: På den måten har du ikke "gått over grensen" og kjøpt han noe, og holder deg innenfor deres "holder bare på" området. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jepp, tror det må være det beste. Noe dere har til felles. Altså sexen. Kjøp noe sexy, eller som kan brukes. Nå vet jeg ikke hvilket "holder bare på"-forhold dere har, men en tube glidemiddel eller noe, med en lapp "ta med denne neste gang *wink-wink*" hadde i alle fall jeg synes var skikkelig kult. Forusatt at han ikke åpner gaven fra deg sammen med familien da (burde i så fall si fra at han ikke skal gjøre det). Eller du kan si han skal få gaven neste gang han kommer på besøk, kle deg skikkelig sexy og ha en nyinnkjøpt dildo eller noe klar som han kan leke med. 1 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Tusen takk for tips! men tingen er at vi har et veldig åpnet sexforhold, så de tingene der er gjort, og blir gjort regelmessig. Så det er kanskje ikke såå spennende egentlig. Føler det må være en pakke. hehe Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 regner med han har tenkt og gi deg en hard pakke 2 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Haha, to harde pakker da i så fall! Er nesten sikker på at han kjøper et smykke til meg. I forhold til det, hva blir riktig å gi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå