Gaarulf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kopierte teksten direkte fra den andre tråden, så go nuts! Kreativ konkuranse / Utfordring / workshop / hva du vil kalle dette UKE 1: "Skala". Temaforklaring: Tenkte temaet skulle kunne tolkes på mange forskjellige måter, så det er bare å slå seg løs. Om du vil tolke det som en musikalsk skala, mineatyrmodeller eller noe som er gigantsik, evt en helt annen tolkning er opp til deg. Størrelse: Tror vi kan ha det rimelig fritt denne gangen, men i senere uker så kan folk sikkert være litt strengere på formater. Utførelse: Opp til deg! Tegning, maling, bildemanipulasjon, typografi, animasjon etc. Eneste regelen her er at rene foto ikke er lov, da fotografene har ett stort og brukendes forum allerede. Selv er jeg ikke veldig nøye om det er snakk om manipulerte bilder som aldri ville fått innpass på fotoforumet. Men å legge på en gradient map tror jeg blir for lite. Folk får diskutere om det blir problemer. Tid: Du har til fredag neste uke å gjøre dette på. Slik at neste pulje får starte på mandag og uka blir normal igjen. Du får være med med så mange ting som mulig, dette skal være en ukentlig ting der du skal få prøvd ut forskjellige stiler og få inspirasjon. Du vinner absolutt ingenting så konkuranse er litt feil ord. Blir vel en slags mal over dette. Om det blir helt jalla så skrik ut. Hvordan vi rullerer på ansvaret vet jeg ikke enda. Tror ikke vi skal kåre "vinnere", så om folk har forslag så skriv for all del! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Herlig initiativ Kommer med tegning senere. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Kommer selv med ei tegning senere, selv om jeg ikke kan å tegne. Men det var utfordrene og spennende, så jeg angrer ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg suger i tegning, men kanskje jeg slenger meg på. Får se hvordan det går med prosjektet jeg allerede driver på med. Gleder meg til å se resultatene! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Trenger ikke å tegne vettu. Om du vil lage en poster med foto og tekst i fokus så er det også lov. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jadda, det er rimelig crap og tviler ikke på at andre løser det på en bedre måte, både konseptmessig og teknisk. Men gøy var det i alle fall! Endret 19. november 2010 av Gaarulf Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Funny! I'm in. Stiller med bildemanipulasjon da jeg ikke kan tegne for et rødt øre. Edit: Her er mitt bidrag: Orginalene: Endret 19. november 2010 av Hille 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Høres ut som en strålende idè Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hehe, dødskult Hille Mitt bidrag ble ikke så veldig relevant, for jeg ga litt opp på første ideen underveis og skifta litt rundt. Det er et forsøk uansett. Tolk det som dere vil. 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mange gode bidrag her! Har dessverre ikke noe god tid til å lage noe fint, men fikk hvertfall ideen min ned da. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 I natt klokken 23:59 slutter dessverre denne ukens tema og nestemann får ta over stafettpinnen. Vi trenger noen som tar ansvar for å sette opp ny tråd med nytt tema på mandag, og da spør jeg om noen har veldig lyst. Om ikke så "velger" jeg ut niko. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Aiai, eg har desverre ikkje hatt tid til dette. Men eg syns me kunne stemt over kven som var best, og den personen kunne funne nytt tema. 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Vel, min visjon var i alle fall at det ikke skulle være en konkuranse der den beste vant. Men at man hver uke fikk noe nytt å bryne seg på om man manglet litt inspirasjon. Dessuten tar avstemmninger tid og krefter. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Godt poeng, men så ein skal bare la den som lagde veka sitt tema bestemme kven som skal ta det vidare? Grunnen til at eg foreslo avstemming er sidan dette gjer at ein vil kanskje yte meir for å lage dette. Men så er ikkje dette prinsippet, så du har rett. /arguing with myself Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er enig i at man bare velger en ja. Så får heller trådens deltakere være politi og passa på at ikke bare to tre stykker sitter og velger hverandre gang på gang Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hille fikk flest stemmer, så jeg stemmer for at han står for neste runde Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 For min del så er det greit. Hille tar neste runde. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Den er grei. Fyrer ut en tråd i morgen. Edit: Håper forøvrig på litt større deltakelse også. Endret 27. november 2010 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå