Hveding Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei! Noen som vet hvordan man får god kvalitet når man renderere ? Jeg har prøvd og rendere, klippene blir helt ubrukelige. Som og se på et klipp fra youtube med dårlig kvalitet (om dere skjønner). Kan kjøre spillet på full grafikk så det er ikke problemet. Fraps har vært perfekt i dette tilfellet, men Cod black ops vil ikke starte når jeg har fraps på. Mvh Patrick Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Låner tråden din litt jeg også, tipper mange har svar på denne... Filene blir jo gjort om til .avi , right? er det noe med at Sony Vegas v7.0 ikke viser .avi filer? er bare sort bilde ;s mye mulig jeg har gjort noe galt men synes jeg har gjort noe slikt før uten problemer. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva skjer med å lage 3-4 forskjellige tråder om dette? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Laget de på nettene = ingen ser tråder som har vært lagt ut 3 på natten. Får VANELIGVIS mer svar om jeg lager en på dagtid Taktisk tenking min gode venn. Sony vegas 7 skal ta avi ifølge min oppfatning. Men kan huske jeg hadde det samme som du sier. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Laget de på nettene = ingen ser tråder som har vært lagt ut 3 på natten. Får VANELIGVIS mer svar om jeg lager en på dagtid Taktisk tenking min gode venn. Wtf, selv om du ikke får noen svar så betyr det ikke at du kan spamme med nye tråder. Bump heller. Og takstisk tenking? Du er på et forum, ikke cod - her er det logisk tenking som gjelder. On topic: Du kan jo prøve og rendere i wmv fra Sony Vegas, eller er klippet dårlig allerede før du legger den inn? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Joda skjønner. Desperat etter og finne svar. Klippet er dårlig før jeg legger det inn i vegas. Renderer med theater mode i black ops. Så er jo i black ops man egentlig skal stille inn eller noe sånt. Husker det var en command som man skrev i consolen før og få 1080p når klippet er blitt ferdig rendert. Men det funker tydeligivis ikke hos noen og skrive inn commands før og endre renderer kvaliteten. Før vanelig vis så renderere den i 380p. Såvidt man ser navn til andre spillere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Laget de på nettene = ingen ser tråder som har vært lagt ut 3 på natten. Får VANELIGVIS mer svar om jeg lager en på dagtid Taktisk tenking min gode venn. Sony vegas 7 skal ta avi ifølge min oppfatning. Men kan huske jeg hadde det samme som du sier. Hva kan du tenke deg er problemet? prøvde v10 igår, men samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå