Sujit Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan noen si meg hvilken program jeg skal bruke for å forbedre kvaliteten på bildet i vedlegget? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du har gløymt vedlegget. Lenke til kommentar
Sujit Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 ops, min feil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Ville først sett etter om man kunne funnet en bedre originalfil - det er mye jpeg-komprimeringsstøy der - sees spesielt i det røde. Støyen i det røde, gule og blå kan du nok fjerne i de fleste bildebehandlingsprogrammer. Kommer an på bruksområde - men jeg ville også hatt riktige proporsjoner i flagget - nedover skal proporsjonene være 6 rød, 1 hvit, 2 blå, 1 hvit, 6 rød. Bortover det samme, men 12 rød i siste bredde. Endret 18. november 2010 av Trondster Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ops, min feil Bortsett fra skjoldet oppe til venstre ville nok det enkleste være å tegne den selv i ønsket oppløsning Med mindre du kan få tak i en fil med høyere oppløsning ville jeg skalert den opp til størrelsen du ønsker, og så prøve å fikse noe av jpeg-støyen Trondster snakker om, ved å maskere ut kanter osv og bare fylle inn med samme farge fra et område som ikke er påvirket av støyen, men som sagt kan skjoldet oppe til venstre bli en utfordring, dog absolutt ikke umulig om du er villig til å bruke litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå