janroar17 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei! e det nånn her inne som har nå peiling å FMC på Flight Simulation X Jeg er ute etter FMC på ENGM/ENVA Har prøvd meg framover på programmet, men sjønner ikke så mye av det er det noen som vet no, så si ifra! takk på forhånd! : ) Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 du kan jo lese og se om du blir noe klokere her Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 ja, har du prøvd vasFMC 2.0 før? du kan jo lese og se om du blir noe klokere her Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 svært lite dessverre. ligget vel dokumentasjon og en kort manual med installasjonsfilene hvis jeg ikke tar helt feil vet at det finnes en flightplan converter til vasFMC 2.0. Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Har du prøvd FMC ENGM/ENVA? svært lite dessverre. ligget vel dokumentasjon og en kort manual med installasjonsfilene hvis jeg ikke tar helt feil vet at det finnes en flightplan converter til vasFMC 2.0. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 det har jeg ikke. hvis jeg var deg, ville jeg stilt det samme spørsmålet på forumet til flightsim.no, der er det nok noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 har noe problemer med registeringer.. kan ikke bruke hotmail adressa mi det har jeg ikke. hvis jeg var deg, ville jeg stilt det samme spørsmålet på forumet til flightsim.no, der er det nok noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 1 ting til når jeg starter spillet. så har jeg sett på nette at man kan ha en menu bare øverts til venster hvordan får jeg fram den? : ) Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Litt usikker på hva det er du spør om... Skal du ha en flightplan mellom ENVA og ENGM? Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 ja : ) å hvordan jeg registerer det inn på Flight Management Computer Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 e dt nånn som har prøvd ut Wilco 737 på fsx? jeg har my problema me det, ingen skjermer eller noe vil virke, knappene funker ikke fmc funker ikke. noen som har en forklaring på hvordan æ kanj fiks det? : ) takk på forhånd! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har testa Wilco, likte det ikke. Har du kjøpt det, eller lasta det ned? Synd du ikke bruker FS9, da kunne du kjøpt/lastet ned PMDG 737: Det er nok det beste som er lagd til FS9. Kommer til FSX og, men det er LENGE til. Er det noe du lurer på anbefaler jeg Flightsim.no Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 kjøpt .. så sjønner ikke koffor problemet er der da itj nå som funke, det funke å fly det, men ikke å trykke på knappan å bryteran.. får ikke fram en skjerm eller noe. har du prøvd ut FSX wilco? har du nå tips å triks te ka æ kanj gjør? : ) ja, e my på flightsim.no men er noe problem med registering på forumet.. så får ikke til å spøre der heller Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har ikke prøvd på fsx nei. Prøv å reinstalere. Sjekk også nettsiden og forumet til utviklerne http://www.wilcopub.com/, kanskje det står noe der. Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 ja sjønne itj koffor dæm ska fiks sånn at dt bli nå bugs i flyet Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Wilco er kjent for å ikke akkurat lage de beste produktene på markedet. Hva er det som er problemet? Trenger du hjelp med å bruke FMC i flyet? Hva er det som ikke fungerer? Starter du cold and dark? Eller med motorene i gang? Trenger litt mer info før jeg kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
janroar17 Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 ja, har hørt te ryktet æ å nei, æ innstalert det osv. åsså såg jeg ikke først at det va nå sånn innstillinger osv på flyet da så æ starta det med motoren i gang, å det funke jo. men det kjæm ikke noe bilde på skjermene i flyett autopiloten funker ikke eller noe. ingen av knappen i flyene funker ikke, har prøvd alle nå.. men ingen har en effekt så æ veit itj ka problemet er jeg nei gjør du ? kanj fiks et bilde tæ dæ, så fe du sje Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har du innstalert patcher? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Prøv å reinstaller flyet. Hvis du kommer fra en fresh install uten å ha rørt noen instillinger så skal du stå ready-to-taxi. Alternativt kan du gå til Wilco menyen og velge å laste inn ready to taxi. Du kan og sjekke at Battery og standby-power knappene i overhead er satt til ON. Det skal gi liv i cockpit. Ca midt på panelet. EDIT: Fikset skrivefeil. Endret 19. november 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå