Jakoozie Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Activision vurderer skjebnen til utvikleren etter salgsfloppen Blur. Les mer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Litt synd det er Activision som ga ut dette spillet. Tror jeg kunne hatt noen morsomme timer med split-screen med det hvis det hadde blitt anskaffet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Jeg kan i alle fall anbefale spillet varmt! Flerspilleren er suverent, både på nett og med venner. I tillegg er selve kjøreopplevelsen veldig gøyal, men akkurat den rette miksen av hyper-realisme og spillglede. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nå ver det vel akkurat 8 mennesker i Norge som i det hele tatt har spilt noen av PGR spillene så tror ikke så mange bryr seg. Er det ikke WRC, NFS eller Gran Turismo så bryr ikke nordmenn seg uansett hvor bra spillene er. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 WRC datt vel av lasset for mange år siden. WRC var jo på topp rundt 2002-2003. Project Gotham Racing solgte vel ikke så alt for dårlig heller da de kom, jeg har selv 4'ern. Syns ikke det er et så veldig fantastisk bilspill, men det gjør jo jobben. Bizarre Creations har jo bare laget samme spill med bedre grafikk helt siden MSR (Det første på Dreamcast). Blur testa jeg demoen av på Xbox. Et morsomt, men til tider uoversiktlig spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg