Equaze Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hei, min "WD5000AAKS WD Caviar SE16" Ekstern hardisk fungerer ikke, Kobles til pc - den starter normalt. men Pc finner ikke hardisken Det mulig og finne hardisken i "enhetsbehandling" men man kan ikke opne hardisken og (den dukker ikke opp inne på min datamaskin) Noen forslag? Takk, Truls. Endret 18. november 2010 av Equaze Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Kontrollpanel > Administrative verktøy > Datamaskinbehandling > Diskbehandling. Finner du den der? Hva står eventuelt som status? Endret 18. november 2010 av a_strann Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Kontrollpanel > Administrative verktøy > Datamaskinbehandling > Diskbehandling. Finner du den der? Hva står eventuelt som status? Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Kontrollpanel > Administrative verktøy > Datamaskinbehandling > Diskbehandling. Finner du den der? Hva står eventuelt som status? hva skal jeg trykke? Den finner den jo tydligvis. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 MBR og OK, så skal den komme opp? Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 PS mulig og få recovery av det på disken? (blåser i om disken funker i ettertid vil bare ha innholdet ) Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 MBR og OK, så skal den komme opp? (denne feilen kom opp når jeg trykket) MBR og OK, så skal den komme opp? (denne feilen kom opp når jeg trykket) Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 med mindre alle data er overskrevet x antall ganger, er det mulig å ta en recovery på data uten problem, selv om disken har vært formatert. Når det er sagt, så mener jeg med stor sikkerhet(ca 90%) å si at du ikke formaterer innholdet når du velger partisjonsmetode. så med andre ord skal alt innholdet fortsatt ligge der når du har valgt partisjonsmetode, med mindre den blir formatert eller er alt innholdet allerede borte, og jeg bare misforstod spørsmålet? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (denne feilen kom opp når jeg trykket) den har jeg aldri sett før! et øyeblikk, la meg slå opp i det o-store googleuniverset! Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjapt spørsmål, kjører du daemon tools eller noe lignende? ser bare at det står "virtuelle disker" i headeren på feilmeldingen. Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 EN kamerat hadde disken, jeg vet ikke om han formatert den S: men jeg hadde bilder på disken som jeg gjærne vil ha ut! (bildene jeg vil ha) disken har ingen værdi. Kjapt spørsmål, kjører du daemon tools eller noe lignende? ser bare at det står "virtuelle disker" i headeren på feilmeldingen. Nei! ingen deamon tools elns installert på PC engang. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 bildene får du nok ut skal du se! la meg google litt til, så skal vi nok finne en løsning Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Etter å ha googlet en stund, er mitt forslag å formatere disken, for så å kjøre en recovery av disken for å få tilbake innhold. jeg kan ikke garantere noe, men det er det jeg ville gjort Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 EN kamerat hadde disken, jeg vet ikke om han formatert den S: men jeg hadde bilder på disken som jeg gjærne vil ha ut! (bildene jeg vil ha) disken har ingen værdi. Kjapt spørsmål, kjører du daemon tools eller noe lignende? ser bare at det står "virtuelle disker" i headeren på feilmeldingen. Nei! ingen deamon tools elns installert på PC engang. Ok, uhm hvor går jeg for og formatere disken? er ingen Pc genious hehe sorry Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 hehe! du kan gå samme sted som du gikk for å finne disken, så høyreklikker du på den disken du vil formatere, og klikker formater Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 hehe! du kan gå samme sted som du gikk for å finne disken, så høyreklikker du på den disken du vil formatere, og klikker formater altså det er et prob, disken står jo nederst, hvis du ser det tidligere bilde. så disken er ikke oppe så kan ikke formatere, (trykker jeg høyre click på der disken er får jeg bare egenskaper osv) (disken er den som heter disk1 465gb) :/ Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 høyreklikk på den sorte linjen til høyre for diskbeskrivelsen Lenke til kommentar
Equaze Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 høyreklikk på den sorte linjen til høyre for diskbeskrivelsen da er den eneste valgmuligheten som kommer opp "egenskaper" Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 høyreklikk på den sorte linjen til høyre for diskbeskrivelsen da er den eneste valgmuligheten som kommer opp "egenskaper" kommer det bare egenskaper når du høyreklikker her: Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 evenuelt kan du prøve å velge den der GTP når du initialiserer disken for å prøve det før du eventuelt formaterer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå