tor_erik Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei! Dere ser topic'en... Hovedkortet mitt gjennkjenner ikke min XP2500+ (Barton) som det den er. Og ja, jeg har oppgradert BIOS til siste versjon! Et annet problem er at når jeg skal klokke prosessoren min i BIOS, kan jeg ike stille FSB lenger opp enn til 150 mhz, selv om jeg fint skulle kunne stille den opp til 166 mhz, som den skal stå på. Derfor må jeg bruke CPU Ratio for å komme opp i 1833 mhz... Men selv om den er klokket til 1833 mhz, gjenkjennes den som en XP2200+!!! Hva skal jeg gjøre??? HJELP!!! :o Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Er det egentlig noen her som har peiling på dette, eller? Ikke engang moderatorer? Ingen som kan hjelpe meg?? Absolutt ingen??? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har du siste BIOS? Her er iallefall den: http://download.msi.com.tw/support/bos_exe/6712v18.exe FSB skal være 166mhz og multyplier'en ska være 11 (still dette i BIOS) Holder vel å stille minnehastigheten til 166mhz.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå