amiljete Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har begynt å leke meg litt med photoshop... Hva synes dere? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bortsett fra et litt kjedelig motiv, ikke verst. En smule flatt etter min smak. Hadde kanskje vært noe å eksperimentert litt med kontraster, lys, skygge og levels. Aner ikke hvor mye du har brukt PS dog:) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva for noe "kjedelig motiv"? Hint: dama i speilet har kniv! Spennende idé! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tror jeg ville plassert jenta i speilet litt mer til høyre, litt større og nærmere betrakteren - så virker refleksjonen mer naturlig. Liker de to forskjellige uttrykkene. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg syns bilder var kult, men jeg tror der er endel å hente på å finpusse vinklene. inbiller meg at der er noe galt med hvor dama står vs hvor hun står i speilet. P-E Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er jo ikke sikkert det er ment som speilbildet av henne som står der, kan jo være en som står bak henne liksom, sånn at hun kanskje ikke ser henne i speilbildet selv, mens vi som betrakter ser det. Lenke til kommentar
S-E Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er liksom noe som ikke stemmer helt, men jeg klarer ikke se hva det egentlig er. Men litt av vitsen er vel også at det ikke skal stemme helt... Jeg synes ledningen drar litt fokus vekk fra kniven. Blikket lar seg fort lede vekk av den ledningen. Det er helt klart et spennende bilde og et fint redigeringsarbeid. Lenke til kommentar
RuneON Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg tror jeg hadde fjernet det som står forran speilet, synes det var litt forstyrrende, men det er kanskje bare meg? Jeg er enig i at det er noe merkelig med vinkelen på speilet i forhold til jenta, men jeg kan ikke helt sette fingeren på det. Jeg Likte ikke helt "rammen", men det er vel en smakssak. ellers var bildet kult! Edit: Glemte å nevne ledningen. Lednignen var veldig forstyrrende. Endret 3. desember 2010 av RuneON Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå