fsx v1.1 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei jeg lurte på om dere har sett filmen døden på oslo s? syns du den er bra? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Den er bra, den inneholder boobies Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er nok ikke noen bra film, men det er klassiker for det. Ett stykke norsk filmhistorie man må få med seg -Boobies er ett plus Lenke til kommentar
kans Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Personelig så synes jeg den er kjempe bra. Så den vel en 10 ganger i løpet av en uke etter første gangen jeg hadde sett den Det er vel som alle andre smak og behag men den er absolutt verdt og se hvis du ikke har gjort det. Så nå som snakker om den så skal jeg se den når jeg kommer hjem Den er bra, den inneholder boobies Og for noe boobies! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, husker jeg så den på kino den gang i 1990. Har også sett den på TV en håndfull ganger senere. Helt grei film, dog ingen storfilm. Har klassikerstatus nå, så en "must see". Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Knall film, får 80-tallsfølelse når jeg ser den. Likevel tror jeg den var litt avleggs i språket da den kom ut; noe slang som hører til 70-tallet. Hvilken bygning er dette helt til høyre? Philipsbygget? Er ikke så godt kjent i Oslo. Det er ihvertfall blitt erstattet nå. Nostalgisk... Endret 20. november 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det bygget til høyre er vel østbanehallen, står der enda det Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Haha ser dere den nå? jeg satt og koste meg med action film til klokken halv 00:03 i natt filmen heter DIED HARD 2 det er en bra film (også 80 tals film) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 jeg satt og koste meg med action film til klokken halv 00:03 i natt filmen heter DIED HARD 2 det er en bra film (også 80 tals film) Døden på Oslo S er for øvrig en morsom film. Mest pga av den corny dialogen. Men de skal virkelig ha for å få Oslo til å se ut som et skikkelig høl, men mulig det ikke er så vanskelig. 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 nå sitter jeg og koser meg med hamburger og cola og ser ALLE DIED HARD filmene for de er noe så forbannandes jævla bra filmer Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 nå har jeg sett died hard 1, died hard 2, og nå skal jeg se live free or died hard samme fyr samme action Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Så plutselig ble dette Die Hard-tråden liksom? Ja, ikke "died"... Det bygget til høyre er vel østbanehallen, står der enda det Mente det øverst til høyre. Før: Nå: Endret 20. november 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er ikke kjent i Oslo, men det er vel samme bygget? Quoten under er hentet fra Wikipedia om Postgirobygget(Posthuset) I 2003 ble bygget renovert – 7 etasjer ble lagt til og bygningen ble splittet i to tårn, sammenføyd av et smalere midtparti, som stilnet kritikken mot utseende noe. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Aha ok såpass ja. Greit å få det oppklart. Ikke at det var SÅ viktig, lurte bare litt Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Null stress, har litt for mye tid til overs så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå