Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 er det noen folk som liker å være på utesteder med høy musikk som går slik donk donk donk donk donk donk dunke dunke dunke dunke donk boing, med masse folk og lite lys. er det virkelig gøy? isåfall hva er gøy med det? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mye liv! Steking og drikking slår ikke feil 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 steking? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Steking? Utestader er greit nok, avhengig av kvar ein er og med kven, men rolegare omgivelser er å føretrekke. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg synes utesteder med dunk dunk er helt jævlig, men sikkert fordi jeg nærmer meg 30. Da er det bedre å ta seg en irish coffee i en pianobar eller en varm øl på en brunpub Når jeg var ung og sprek så blei det mye dancemoves til høye technorytmer på utesteder, men nå blir jeg bare sliten av å høre musikken Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Steking http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk&feature=related Der personen tar høyre, venstre eller begge hendene over hodet og trekker den opp og ned. Så man "steker" i lufta. Jeg synes det kan være morsomt å ta seg en tur på et utested. Aldri feil å steke litt engang iblant. Endret 17. november 2010 av Sno Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvor finner man jenter i kort-kort-skjørt og trange topper som drikker seg sanseløst beruset og vrikker sine yndige små kropper? Ikke i stua mi i hvert fall. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvor finner man jenter i kort-kort-skjørt og trange topper som drikker seg sanseløst beruset og vrikker sine yndige små kropper? Ikke i stua mi i hvert fall. Du finner dem på internett så klart Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvor finner man jenter i kort-kort-skjørt og trange topper som drikker seg sanseløst beruset og vrikker sine yndige små kropper? Ikke i stua mi i hvert fall. Du finner dem på internett så klart Badam pisch! Bra parert. Hører det er mye bra på 3D-markedet for tiden. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er glad i det Men nå er jeg spess glad i slik musikk som du beskriver og er glad i partehz :> Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Så lenge det er høy elektronisk musikk (house er vel vanligst her), med masse lys og slikt syns jeg det er høy, men slike barer der man bare sitter å drikker og ikke gjør noen ting blir fort bare kjedelig. Endret 17. november 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) er det noen folk som liker å være på utesteder med høy musikk som går slik donk donk donk donk donk donk dunke dunke dunke dunke donk boing, med masse folk og lite lys. er det virkelig gøy? isåfall hva er gøy med det? Det er greit noen få ganger i året, men ikke hver eneste helg. Det er grenser for hvor gøy det er å nikke med hode og slå armene i luften til rytmene av Guetta ol. For ikke å nevne at det er umulig å prate med folk. Endret 18. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvor finner man jenter i kort-kort-skjørt og trange topper som drikker seg sanseløst beruset og vrikker sine yndige små kropper? Ikke i stua mi i hvert fall. På Havana i Oslo Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Smaken er som baken. Jeg er 23 og har vært ute på én gang i mitt korte liv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er mye liv på utesteder med masse donkdonkdunkboingdonkdonk, er vel ute en gang i måneden selv. Noen ganger i litt roligere omgivelser, andre ganger der det er umulig å snakke med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå