Gå til innhold

er det gøy å være på utesteder?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er det noen folk som liker å være på utesteder med høy musikk som går slik donk donk donk donk donk donk dunke dunke dunke dunke donk boing, med masse folk og lite lys.

er det virkelig gøy? isåfall hva er gøy med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes utesteder med dunk dunk er helt jævlig, men sikkert fordi jeg nærmer meg 30. Da er det bedre å ta seg en irish coffee i en pianobar eller en varm øl på en brunpub :)

Når jeg var ung og sprek så blei det mye dancemoves til høye technorytmer på utesteder, men nå blir jeg bare sliten av å høre musikken :)

Lenke til kommentar

Hvor finner man jenter i kort-kort-skjørt og trange topper som drikker seg sanseløst beruset og vrikker sine yndige små kropper? Ikke i stua mi i hvert fall.

Du finner dem på internett så klart

Badam pisch! Bra parert.

Hører det er mye bra på 3D-markedet for tiden.

Lenke til kommentar

Så lenge det er høy elektronisk musikk (house er vel vanligst her), med masse lys og slikt syns jeg det er høy, men slike barer der man bare sitter å drikker og ikke gjør noen ting blir fort bare kjedelig.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

er det noen folk som liker å være på utesteder med høy musikk som går slik donk donk donk donk donk donk dunke dunke dunke dunke donk boing, med masse folk og lite lys.

er det virkelig gøy? isåfall hva er gøy med det?

Det er greit noen få ganger i året, men ikke hver eneste helg. Det er grenser for hvor gøy det er å nikke med hode og slå armene i luften til rytmene av Guetta ol. For ikke å nevne at det er umulig å prate med folk.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...