Battone Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Noen som vet om ett enkelt og greit ett, lett å bruke... Skal teste portene mine... Trenger selvsagt ett som ikke begrenser seg til noen få porter.. Ikke nmap.. På forhånd takk... Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Bruker du Windows kan du benytte LanGuard Network Security scanner Fungerer greit, hvis du virkelig vil scanne igjennom alle 65K med porter må du velge det i options. Den finner kjente feil, bakdører i tillegg...... Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg bruker nmap for Windows og Commview for testing av nett. Det fungerer aldeles utmerket. Ellers er det jo f.eks. Nessus. Det fungerer aldeles ypperlig til å scanne større nett. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Jupp, var noe slikt som gfilanguard jeg var ute etter.... takker... 8) 8) Kongeprogram.... Hadde ikke noen svakheter hos meg.. Akkurat hva jeg var ute etter... Men noen personer drev med portscanning på nettet her, og dette var ett perfekt mottiltak... Fant ut absolutt alt om både maskinen og personen... Lenke til kommentar
hda Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 ()...Fant ut absolutt alt om både maskinen og personen...() Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Ok, da, ikke absolutt alt.... Men har du prøvd dette verktøyet... Dusten som prøvde å portscanne meg hadde minimalt med sikkerhet på maskinen... Han manglet 28 oppdateringer til win 2000 gold, jeg fant navnet hans, manglet admin passord på maskinen... Det jeg gjorde var å ringe idioten og be ham kutte ut med å leke, flere før ham som har mistet nettet pga slike ting.. Om jeg hadde villet det hadde jeg tatt full kontroll over pc`n hans.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå