ExhAustad Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ang. meguiars polish, så sa fattern at det var å anbefale. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er det lov å montere xenon da? Må vel ha lykter med automatisk nivåregulering fra fabrikk? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Ja det er lov å montere xenon på enkelte biler, men må som du skriver ha automatisk nivåregulering og mulighet for å spyle lyktene. Jeg har nok ingen av delene, men akkurat her er det et par regler jeg gir litt faen i for å si det rett ut. Å kunne farte rundt med lys som gjør ekstra-lys unødvendig og på ingen måte er mer skjemmende enn hva vanlige halogen og xenon er så gjør jeg det. Har blitt stoppet av politiet og vegvesenet ved flere tilfeller uten at dette har blitt påpekt. Xenon som er lovlig ettermontert i reflektor er mer skjemmende og har mindre utbytte enn den oppgraderingen jeg har gjort. Så sånn sett synes jeg det er rart dette ikke skal være lov. Endret 18. desember 2012 av Hansien Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Kule modifikasjoner du har gjort på bilen din! Veldig lyst på hevesett + større dekk til min bil også. Slik ser den ut fra siden: Slik har en annen bruker gjort det, som har samme bil. Ser så utrolig mye tøffere ut med kraftige dekk Endret 26. desember 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Takker. Bilen din hadde nok kledd et hevesett og større felger ja. Ser en del tøffere ut den hvite enn det din gjør. Enda? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jepp. Men men vi får se.. Skal undersøke litt ang hevesett for bilen, + hvilke dekk+felger jeg kan få tak i til den. Montro hvordan lydnivået er med slike grove dekk? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Mine BF AT dekk har et helt kurrant støynivå. Så klart er det mindre støy i fra gode sommerdekk, men litt må man da ofre for fremkommeligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Mine BF AT dekk har et helt kurrant støynivå. Så klart er det mindre støy i fra gode sommerdekk, men litt må man da ofre for fremkommeligheten. Fremmkommeligheten er jo en ting, jeg er iallefall i tvil på hvor mye komfort jeg ville ofret for forfengelighet For å ikke snakke om at forbruket går en del opp med større hjul som i tillegg har grovere mønster. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Alt med måte. selvfølgelig. I mitt tilfelle er det snakk om å øke dekkdimensjonen med maksimalt 3" i forhold til hva som skal på bilen originalt så jeg har mine tvil på at støynivå og komfor blir så mye endret. Og forbruket og støynivået er lavt i mine øyner til å være en pickup. Skulle ikke vært meg i mot å hatt en pickup bygget som noe som har kommet ut hos Artic trucks. Men da som go'værs bil. Endret 27. desember 2012 av Hansien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Henta igjen felga mine i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Nice, sommer, vinter eller er det kanskje helårsdekk du bruker på bilen? Uansett pics når de er på bilen Keep up the good work! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Per nå så blir det bare sommerdekk. Synes selv at helårsdekk er litt trått å kjøre med på vinterføre i forhold til skikkelige vinterdekk så har to sett med hjul til denne bilen. Muligens jeg skaffer med noen sorte stålfelger som jeg hiver på noe pigga offroad dekk på for å ha stuket gjennom vinteren og. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 tøff prosjekt tråd! jeg har selv et prosjekt, ford 1929 pickup. men det er noe annet. felgene ble tøffe sort! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Takker Gammel ford er tøft det og. Hadde ikke vært meg i mot å hatt en gammel pickup i denne stilen heller: Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 jeg lagde en prosjekt tråd selv nå hihi. jeg elsker hot rod. men alle 1929 pickupene i området er hot rod. så min skal bli orginal... Lenke til kommentar
Asbjørnhus Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei, beundrer bilen din, virkelig fin! En ting jeg lurer på, åssen chip er det du har? Har selv kjøpt en Ford Ranger 2007mod, som jeg vurderer chip på. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Takker Det blir veil feil å kalle det chip i og med at hjerna er omprogrammert. Men dette er gjort hos TS-Racing. Når jeg allikevel skriver her så kan jeg nevne at jeg bestilte senterkopper og dekk til de nye felga her om dagen, så neste uke skal alt dette monteres og forhåpentligvis settes på bilen. Endret 28. mars 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg liker denne bilen 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Hadde en liten photoshoot på impuls i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå