victoria311 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) I mange mange år har jeg hatt den samme telefonsvareren som jeg har spillt inn. Jeg syns det nå er litt flaut hvis noen hører den, så spørsmålet er; Vet du hvordan jeg endrer fra den til den vanlige "Velkommen til telenor mobil, personen du ringer kan ikke ta telefonen for øyeblikket ellerno.....?)?? HJELP! Endret 18. november 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva med Telenor sine sider? Lenke til kommentar
victoria311 Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Det står ikke der! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Så "Hvordan legge inn en personlig velkomsthilsen?" er ikke det du er ute etter? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det står her: på telenor sine sider her. Tast 2 i hovedmenyen, deretter 3... Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mener at du kan gjøre d på telenor sine sider mener du kan også gjøre det ved å ringe telefonsvaren din å slett den tror jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå