Hernes Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Heisann. Hvordan vil Black Ops gå på min PC? Det er en Bærbar. Mvh Hernes Endret 17. november 2010 av Hernes Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ser ikke helt hva du faktisk har. Men det kan oppleves som litt luggete hvis du i utgangspunktet er usikker. Lenke til kommentar
Hernes Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Min pc: http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=18&service=ND&toshibaShop=false&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID=1067937 Kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Hernes Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Ingen? Spørs litt om jeg skal kjøpe det til 360 eller Pc.. Har mest lyst på det til PC, men jeg er redd for at det kommer til å lagge no helt vilt, merkelig nok så kjøper jeg det da heller til Xbox.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kan ikke garantere noe, men du må hvertfall spille med lave grafikksettings. Det er prosessoren og RAM'en din jeg er usikker på her. Så vil ikke tro det går glatt med mindre du er villig til å gi avkall på litt grafikk, desverre. Lenke til kommentar
Hernes Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er ikke noe grafikk hore, så avkall på grafikken er ikke noe problem, kjøper heller et spill for "opplevelsen" enn grafikken. Det er prosessoren jeg er mest bekymret for selv, RAM har jeg 4gb av, så er ikke mest bekymret der Lenke til kommentar
nems Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Blops går ræva uansett.. Hvis du ikke er en av de heldige som ikke merker en dritt til problemene da.. Lenke til kommentar
Hernes Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 haha:p tror det blir på xbox gitt ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå