mrDave Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei! Jeg skal kjøpe ny PC fra Komplett.no og under valget om jeg vil ha OS så kan jeg velge PC uten OS. Hvis jeg velger dette, er det da bare å sette inn en Minnepenn med Windows 7 på, og fyre opp? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 I teorien ja, så lenge du har lisens til å kjøre operativsystemet på en ny maskin. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 I teorien ja, så lenge du har lisens til å kjøre operativsystemet på en ny maskin. Jæjæ. Kjøp uten du sparer fort en tusenlapp så det er bra . Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 I teorien ja, så lenge du har lisens til å kjøre operativsystemet på en ny maskin. Jæjæ. Kjøp uten du sparer fort en tusenlapp så det er bra . Lenke til kommentar
satchman Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Med tanke på at det kun er snakk om 800,- eller noe så er dette en litt teit ting å 'spare penger' på synes jeg. Original windows pre-installert koster jo ikke 'en håndfull tusenlapper' slik enkelte tror. Men har man et OS som man har lisens til så man ikke risikerer å gå i baret ved senere oppdateringer så er det jo en fornuftig ting å gjøre såklart. Endret 17. november 2010 av satchman Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Finne jo gratis OS da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå