Gå til innhold

Windows Update til annet OS


Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som har en skikkelig dårlig 56k linje til Internett og kjører Windows 2000. Nå begynner jo patchene og Service Pack'ene å bli rimelig store etterhvert, så det jeg lurte på var om det var mulig for meg (som kjører WinXP og har bredbånd) å laste ned filene han trenger til update'ne sine? For så å brenne det på en CD og installere hos han etterpå.

Det er jo en løsning å bare ta med seg PC'n hans og koble til hos meg, eller å få ham til å skaffe seg bredbånd, men foreløpig mottar jeg de enkle løsningene med takk! ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Service-packer kan man jo laste ned hele. Da er hvertfall den siste til win2k på 129MB tror jeg. Updates er jeg ikke helt sikker på, mulig det står noe på windowsupdate.com. Men servicepackene inneholder jo alle fix'ene før release og sp4 kom jo forrige uke da =)

Lenke til kommentar

AHA! Nydelig. Da fant jeg svaret. Man går inn på Windows Update, velger "Tilpass Windows Update", huker av for "Se også"-kategorien for Update og vips! så kan man søke etter oppdateringer til et hvilket som helst Windows!

Da skal pc'n få kjøre seg litt... :-D

 

Siden jeg ikke sitter med Win2k foran meg, er det noen som vet hvordan man finner ut hvilken SP som allerede er innstallert?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...