sanderandreassen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hei! Har en del problemer med internett idag og har brukt 7 timer, men finner ikke ut hva som er problemet... Altså dette må være det rareste problemet jeg noen gang har sett, altså jeg har internett på alle PC'ene i huset, men ikke den stasjonære som bruker wireless USB advice, jeg KAN bare connecte til vent og skype, men firefox, spill osv.. fungerer altså IKKE. Har noen forslag på hva det kan være? Endret 17. november 2010 av sanderandreassen Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mine forslag: Begynn med å restarte alle komponenter. Prøv så å stoppe alle nett prosesser (skype etc) før du starter firefox. Sjekk og med IE. Slå av alle brannmurer. Kjør en portscann (80) mot en ekstern server. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Har du fjernet program nylig? Det kan ha skapt trøbbel med tilkobling til nett. Winsockfix + restart av PC kan rette dette problemet. Virker som det er DNS som svikter hos deg. Du kan prøve å rulle tilbake trådløsdriver og se om det er en oppdatering av driver som har fucket opp.. Endret 17. november 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå