rsagneskar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) heihei:D Noen som har forslag til velltrente folk som jeg kan ha til forbilde? Jeg har ett mål og kunne bli ganske svær ten noe boling. Er 183 og 16 år vill ha noen rundt minn høyde(kommer nok til og vokse litt til) Er enn fordel om han er med i strongman, bodybilding, filmer, kampsport osv:) Endret 17. november 2010 av rsagneskar Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En okse i menneskeform. Brock Lesnar Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hugh Jackman er absolutt bra trent! Selv ville jeg ikke vært særlig mye større enn det han er. Han ligger fint på grensen etter min mening. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Ryan Reynolds. Trente til seg en kropp som dette på 5 måneder. Trenet hver dag, 2 timer gjennomsnittlig. Det sies også at han har en fettprosent på 3%. Slenger med en link der det står om treningen hans. Her er linken Edit: Kan også nevne at han er skuespiller. Spilt i filmer som X-men og Blade. Endret 21. november 2010 av Stinson Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 jeg har dette som forbilde Funker kjempe bra Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 jahas, John Cena er råå!! Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Thiego Alves Enda et bilde av Brock.. Fyren har blitt større enn vist på bildene.. Rampage: Søk opp UFC, eller last ned en episode så ser du. Nåtidens gladiatorer, og de fleste har en helt sinnsykt fysikk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Her har du et skikkelig forbilde, slik kropp får du bare av hard trening kombinert med et sundt og godt kosthold Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 slik kropp får man bare av photoshop 1 Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det der er bare ekkelt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Et av de største forbildene som er http://www.youtube.com/watch?v=vYt6ZQ70FTw Treningsmotivasjon #1 fra den karn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå