alex100 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 jeg har tenkt på å bytte ut radiatoren i WaterChill settet mitt for å få bedre kjøling. hvilken av disse radiatorene kjøler best? passer de på mitt WaterChill sett? (slanger, pumpe kapasitet osv) Airplex evo 360 Black Ice II takker for alle svar... Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Er ikke helt sikker alex ( :wink: ), men jeg har hort mye bra om Black Ice II ! "Ta dej et sok paa google du!" Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Er ikke helt sikker alex ( :wink: ), men jeg har hort mye bra om Black Ice II ! "Ta dej et sok paa google du!" hehe, greit det håvard! skal gjør det. og forresten; kjekt i england? Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 kjempe greier! skal heim i morgo. oss fer pratast daa! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 kjempe greier! skal heim i morgo. oss fer pratast daa! jepp. onsdag vel. trening. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 ingen som har noen formeninger om hvilken av disse radiatorene som er best? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 de fleste er vel enige om at black ice pro II er best tror jeg... men jeg har ikke vannkjøling da... men jeg hadde gått for den, vet ikke med slangeoverganger og sånt... Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg finner ingen spesifikke tall på den evo 360 saken, men den er jo trippel da..? Synes egentlig at en trippel 120mm radiator burde kjøle bedre enn en dual, men men.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 har nå kjøpt evo 360 med 3 slike vifter. tror dere det blir bedre temp? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Tror det at de viftene med den radiatoren vil gi deg ganske bra resultater hvis du får en sirkulasjon gjennom vannkjølinga som tilfredsstiller ytelsesforventingene... Titan viftene flytter masse luft uten for mye støy Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Tror det at de viftene med den radiatoren vil gi deg ganske bra resultater hvis du får en sirkulasjon gjennom vannkjølinga som tilfredsstiller ytelsesforventingene... Titan viftene flytter masse luft uten for mye støy jeg skal prøve å montere radiatoren på toppen av dette kabinettet. tror du det går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå