BetaCam Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det vil si, jeg vil deaktivere "klikk-funksjonen" på pad'en, slik at den kun kan benyttes for å flytte markøren over skjermen. Årsaken er at den ofte henger seg opp når jeg flytter markøren. Jeg ønsker altså kun at de to knappene under pad'en skal ha musfunksjoner for venstre og høyre klikk. Litt omstendelig (og for enkelte kanskje) forklaring - men håper dette ga mening Noen som kan hjelpe med dette? Lenke til kommentar
Flymaster456 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Det ligger ofte et ikon relatert til touchpad nede på verktøylinjen ved siden av klokka på maskinen. Finner du innstillingene der skal det være lett å skru av EDIT: Gi beskjed om det ikke fungerte. Endret 17. november 2010 av Flymaster456 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva mener du med at den henger seg opp? Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Flymaster - det var et glimrende tips. Tusen, tusen takk! Dette har skapt endel frust i stuesurfinga, frust som nå er eliminert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå