Gå til innhold

BO fryser tilfeldig på MP

Anbefalte innlegg

Sliter hardt med at spillet fryser til tide og utide. Kan for eksempel spille i 2 min, så et frys på 2 sek. Går så alt fra 10 sek til 30 sek før spillet fryser igjen. Spiller på PC.

Dette skjer stort sett hele tiden og det ødelegger spillopplevelsen så utrolig mye. Om jeg møter en fiende så dør jeg 50% i tilfellene fordi spillet fryser og jeg ikke får skutt.

De fikset akkurat lagg buggen, og spillet funkerte bra en stund. Men nå har dettte begynt å skje :thumbdown:

PCen er ikke så dårlig og skal egentlig kjøre spillet bra.

At det går ann å selge et så uferdig og bugfyllt spill er helt skummelt. PC som spill plattform er så rævkjørt på 70% av alle spill som kommer ut. FAEN TA!!!!!!!!!!!

Windows 7 Home Premium 64-bit

Athlon X4 635

HD 4830

4GB Corsair Dominator

Asus M4A88T-m

Endret av MarB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle mine kompiser spille laggfritt, vi har server og alt.

Problemet med alle ungene er at de ikke forstår noe mer enn "insert DVD & play the game", må lære å bruke selve maskinen, oppdatere den osv, det er som oftest som failer newbie pc brukere.

Ikke rart så mange spiller på PS3, der har alle samme hardware og trenger såvidt å vite hva en driver eller oppdatering er.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Tss...maskinen min er garantert oppdatert og det er ikke brukerfeil. Jeg er langt i fra newbie innen PC.

Blir det for ille så kan jeg bare skru av og på spillet og så fungerer det - en stund før spillet begynner å fryse tilfeldig.

PC-en min kjører stort sett alle veldig bra (ikke på høyeste detaljnivå, men nok til at jeg får en god flyt i bildet).

Lenke til kommentar

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1598676

Kort forklart:

Legg inn SRS, hvis du har 1 lydkort slik som meg (x-fi) trenger du ikke disable dette da du skal installere SRS, da vil installen feile.

Etter du har installert starter du SRS. Anbefaler å sette alle "dottene" til venstre.

Disable lydkortet ditt.

Spill blops uten hakking. :)

Er litt dårlig lyd, men fy faen som jeg eier uten den jævla hakkinga hele tiden.

Og bare drit i "nagina", troll som han er det flust av på steam forumet også, jeg har selv satt sammen og driftet mine egne PCer i snart 20år og dette problemet her har ingen ting med kunnskap å gjøre, men med dårlig optimalisert spill og forskjellig ytelse på forskjellig hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...